Prampack eller ikke på flytur?

Ville ikke reist med fly uten å beskytte vogna. Men vi hadde ikke Prampack, men bestilte en sånn airshell til å pakke vogna inn i. Dette er også en slik "veske" ala Prampack. Fungerte superbra det. Betalte 149,- for 1 uke, hentet den ut ved avreise og leverte ved ankomst. Vi reiste fra Gardermoen...

http://www.airshells.com/default.asp

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Hvor leier man??[:)]

Her leier de ut på barneutstyrsbutikken i hvert fall, der de også selger de.

ORIGINAL: MammaKarri82

Hvorfor ta sjansen?
Risikere å få ødelagt vogn til 5-6000kr, eller kjøpe en forsikring til 1500kr, evt leie som du skal... Skjønner ikke hvorfor folk tenker på det en gang...

Nå koster vogna vår 2000-2500 kr i utgangspunktet da, så ikke noe dyr vogn i det hele tatt. Har jo skiftet fra vanlig vogn og til enkel vogn/trille for lenge siden. Men samtidig har vi jo ikke penger til å kjøpe ny vogn heller hvis den vi har blir ødelagt. Kommer nok uansett ikke til å kjøpe prampack, det blir en dyr tur siden det heller er lite sjans for at vi kommer til å fly igjen med vognbarn, så heller leie til 400 kr, selv om jeg synes det er dyrt bare som forsikring også.

Har ikke flydd med vogn før. Leide vogn der vi hadde hotell da eldstemann var liten...
Kjøpe ny Easywalker Qtro Plus 2011 forrige uke, der fikk man med Prampack for 1 kr i tillegg [:)] Så vognen er godt beskyttet når vi drar til Spania i juni [:D]

Reiste uten. Hadde bare pose for spesialbaggasje. Resultat: ødelagt og skitten vogn. Men, ingen krangling fra SAS sin side så fikk det rask reparet gratis. Men kommer ikke til å reise med en dyr vogn senere. Da blir det ei billig trille.

Det som er gull med PramPack er jo alt annet som man får oppi sammen med vogna..
Genialt.

Vi var nettopp i syden, hadde med oss en babytravel trille, skjedde ikke noe med den under flyreisen :)

Så på tv2hjelperdeg at mange flyselskaper ikke hadde "ekstra service" ved prampack, at vognene ble ødelagt i de og:)

Jeg reiser med sas jeg.

Med andre ord: trenger ikke bruke penger på pp [:D]

Syns Prampack er helt supert, og kommer alltid til å bruke den så lenge vi har vogn[:D]

(eneste minuset med den, er at jeg syns det er for små hjul, så bunnene subber nedi bakken.. Det er litt kjedlig hvis du må gå et stykke utenfor terminalen, for da blir den ødelagt.. les:min har stålteip under hele bunnen for å hindre mer slitasje)

Tusen takk for alle svar! Ser ut til at vi leier prampack ja. [:)]

Back
Topp