Pram Pack

Snickers

Gift med forumet
Noen som har?? Noen som vet hvor dem selges??

Ser flere privatpersoner som leier ut på finn.no.....men blir litt usikker med sånt, jeg....hm.................anyone?????? ;-)

de har det på babyshop, barnas hus, rudo osv. den er helt genial. Det er også noen flyselskaper som som leier ut :)

lykke til 

Æ har, vant den på en blogg-konkurranse i fjor. 
Har ikke fådd brukt den enda. Men ei venninne av meg lånte den nu i vår når dem dro på ferie. Og den e nuh like hel nu når æ fikk den tilbake, så regne med den har funka. :)

Hm.....*vurdere*..........har såpass ny vogn at jeg, ja....jeg vil jo ikke at den skal bli ødelagt, da.....men å leie av privatpersoner.....med 1100 kr i dep?? Hm.......leia er på 200.......

Da kan du heller kjøpe egen. Her i byen koste den rundt 1500 krona, på Reflex.

Æ hadde kjøpt sånn, hadde æ ikke vunnet en. Ikke at vi e såofte å flyr og sånn, men plutsleig skal man, og da slipp man den utgiften der og da. :)

Jeg har det, og er kjempefornøyd. Det har absolutt vært verdt pengene. Det er slik som jeg nevnte i en annen tråd, Norwegian, f.eks, dekker ikke eventuell skade, bortsett fra hvis man sender vognen med Pram Pack. Hvis du hadde bodd nærmere, skulle du fått låne min, altså.

Fåes kjøpt på Barnas Hus, Babyshop, Bohus (tror jeg, siden jeg fikk det opp når jeg søkte etter en forhandlerliste) og andre steder.

Og så kan den leies her: http://www.lilleprinsen.no/product/494739/Stokke%AE-Prampack%99_UTLEIE-av-bag-for-barnevogn-pa-fly.html Ellers finnes denne typen også, Airshells, som kan leies på flyplasser, men jeg vet ikke så mye om det: http://www.airshells.com/

Jeg synes den er for dyr i forhold til hvor mye jeg hadde brukt den.

Når eldstemann skulle fly for første gang kjøpte jeg en billig trille i stedet, den har nå flydd maaaange ganger og i tillegg vært mye brukt utenom (liten og lett og lett å ha med seg..) og den har aldri blitt skadet, og om den hadde blitt det hadde jeg bare kjøpt en ny billig trille.

Men om du flyr mye med ny og dyr vogn er det jo noe å vurdere.

Back
Topp