Prøvt lakserolje?

Jeg tør ikke[:-]

eg tør heller ikke[:-]

hold oss oppdatert om det funker[:)]

Er vel ikke å anbefale siden det kan føre til stormrier - hvilket ikke er bra hverken for baby eller for mor... 

Og dette er noe du kjøper reseptfritt på apoteket eller?? Hmmm.... Joda, begynner å bli lei nå, men å løpe på do enda mer enn det jeg gjør???? Hmmm...

ORIGINAL: Tone88

Kjøpe på apoteke ja :-) Joda, blir noen doturer, men er der så ofte likevel at jeg slår to fluer i en smekk[8D]

Jeg er jo å gjør nr 2 6-7 ganger pr. dag, så noen turer ekstra skader vel ikke, men jeg ble litt nervøs når jeg leste noen innlegg lenger opp her.... Men min JM foreslo oxo dette!!! [&:] Blir nå jammen usikker å... [:)]

Tror jeg tar sjangsen og prøver :p jm her inne skrev i et innlegg at det ikke var noe farlig me det, og eneste grunnen at det kunne føre til strytfødsel var hvis det ble tatt under fødsel [:)] hvor mye skal man ta ?

ORIGINAL: thejohan

Det tørr jeg ikke.
I fare for styrtfødsel. Skummel ting...

Min JM fraråder det på det aller sterkeste!

Signerer denne jeg!

ORIGINAL: Tone88

Første gangen jeg tok det ble det 1 spiseskje hver time. Men når tar jeg 2 stk hver time :-) Du finner ut det selv etter noen skjeer ;)

Thank you :D

søsteren min hadde kjøpt det inn, med begge barna sine, satt det i kjøleskapet og samme kveld fødte hun[:)] så kanskje du nødvendigvis ikke trenger å prøve det, men bare ha det der?? [:D] hehe

Det er ikke fare for styrtfødsel, og ikke stormrier heller.
De brukte det i gamle dager, og det er fortsatt mange som blir anbefalt det.

Jeg har tatt det, jeg er kjempe moden + åpning, men får kun maserier. Så er ikke alltid det fungerer.

Er vell kanskje litt indivduelt på person til person hvem det fynker på og ikke tenker jeg..? Men det skader jo ikke å prøve [:)]

ORIGINAL: spirelire

Hjelper dette til med modning også?
eller er det bare for de som er modene?

bare for de som er modne...

ORIGINAL: Tytti

Hjelper dette til med modning også?
eller er det bare for de som er modene?

bare for de som er modne...

ååååeeeee....
Tusen takk for svar hvertfall[:)]