Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang tid gikk det fra dere begynte å prøve til dere ble gravide? Og dere som har flere barn, var det veldig stor forskjell på hvor lang tid det tok på hver av ungene?
De to første har jeg med en annen far
1 satt på 1 uhell
2 på 2 pp
3 på 2 pp
Så vondt å miste.. Godt dere har fått to søte små [emoji173] Er dere prøvere igjen?Med første mistet vi 2 skatter først. Så til sammen med det lenge,men fra vi mistet siste ca 5mnd. Med frøkna 6mnd fra pilleslutt. Mistet engang etter henne også.
Vi får satse på at dere slipper detSå mange det er som har mistet [emoji20] Vi var veldig heldig med første, hun satt etter 2 mnd og vi mistet ingen.. tenker å begynne prøving i mai, men tenker litt på om det tar lang tid neste gang eller om vi skal miste.. nå vet jeg jo hva det vil si å være mor så tenker det bare blir enda verre
Vi får satse på at dere slipper det
Men er gjerne bittelitt enklere når man har en fra før, holder fokuset og humøret oppe på en annen måte
Ajajaj, disse mannfolka altså De er nå litt søteJeg er ikke så veldig bekymret egentlig, vi har jo ikke begynt å prøve en gang [emoji14] Er mer bekymra for gubben, han var nesten på vei til legen forrige gang og var superstressa.. etter 2 måneder! Men nå vet han jo at alt funker da, får håpe det hjelper litt
Ja er tøft. Neida er ikke det. Ble gravid da spiral var falt utdette nå etter siste. Men det gikk jo ikke bra. Så planlegger ikke noe nå. Nok med 2 tette for min del muligens om 5-6årSå vondt å miste.. Godt dere har fått to søte små [emoji173] Er dere prøvere igjen?
Ok ikke noe prøving her på en stund heller tror jeg. Frøkna er rimelig aktiv, så vi får se om vi greier å hente oss inn og få litt overskudd først [emoji1]Ja er tøft. Neida er ikke det. Ble gravid da spiral var falt utdette nå etter siste. Men det gikk jo ikke bra. Så planlegger ikke noe nå. Nok med 2 tette for min del muligens om 5-6år
Jeg har hatt kanskje 5 SA. Den ene gangen var det ganske ille da fosteret kom ut, men ellers så var det mer at jeg begynte å blø, så kom det morkake osv, uten at jeg engang visste at jeg var gravid. Så det gikk egentlig greit. Trist, men man kan jo ikke noe for det. Er jo veldig, veldig vanlig med SA. Jeg mistenker at det har vært blodpropper som har gjort det, siden jeg ikke har opplevd det etter jeg begynte på blodfortynnende.Så mange det er som har mistet [emoji20] Vi var veldig heldig med første, hun satt etter 2 mnd og vi mistet ingen.. tenker å begynne prøving i mai, men tenker litt på om det tar lang tid neste gang eller om vi skal miste.. nå vet jeg jo hva det vil si å være mor så tenker det bare blir enda verre
Ja er noe med detOk ikke noe prøving her på en stund heller tror jeg. Frøkna er rimelig aktiv, så vi får se om vi greier å hente oss inn og få litt overskudd først [emoji1]