Prøvetiden

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Hvor lenge har dere prøvd før spiren satt? Eller var det uplanlagt? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her ble jeg forresten gravid i 2 pp :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Første gang vi prøvde ble vi gravide med en gang, etter jeg mista i uke 18 så tok det ca 5 mnd. Men da har vi ikke stressa med det =)

Med datteren vår aner jeg ikke da jeg bare sluttet på pillen og så tok vi det som det kom. Tror det gikk ganske kjapt.

Andre gang startet vi i år i januar. Gikk på andre pp2. Mistet i uke 12, MA.
Januar i var ganske halvhjertet prøving, men regner det med. ;)

Nå gikk det på pp3 :)

Alle graviditetene var planlagt, med andre ord. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

1 pp :)

Ca 1 år siden vi begynte prøvingen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har prøvd siden mars 2013.. Jeg har stressa med å bli gravid, frem til juni i år.. Da reiste vi på ferie til Florida, dreit i hele prøvinga.. Og kom hjem til positiv test:D:rolleyes:

Her prøvde vi i juni, har brukt fertility monitor men fikk ikke eggløsningsbilde i juni... Nå i juli ble det tre streker og i går var testen positiv;):)

Ble gravid 1pp, mistet i uke 8. Nå gravid igjen 2pp etter aborten :)

Gikk på første forsøk etter p-pille slutt. Mistet uke 8/9. I februar. Så 4 pp etterpå satt den. Nå håper vi den sitter:)

Ble gravid 1pp, mistet i uke 8. Nå gravid igjen 2pp etter aborten :)

hvor lenge blødde du etter aborten? hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake ? :-) ble også gravid 1 pp å mistet i uke 8. venter nå på mensen.

1 pp :)

hvor lenge blødde du etter aborten? hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake ? :-) ble også gravid 1 pp å mistet i uke 8. venter nå på mensen.

Jeg blødd ganske nøyaktig en uke. Tok en ul og da var alt kommet ut på egenhånd. Fikk mens 35 dager etter første abortblødningsdag. Hadde tidligere en syklus på 28 dager. Håpen tanta di kommer snart :)

Okei :-) ja, ellers håper jeg den ikke kommer i hele tatt :-D er vell bare å vente å se :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Prøvd siden mars 2013, men også pcos hadde jeg ikke eggløsning. Så på andre pergokur med påvist egøsning satt spiren endelig :) da jeg tenkte minst på det og bare nøt ferien!

Back
Topp