prøvetiden

her tok det over 4 år og 6 sa [:(][&:]

nr 1 var ikke planlagt i det hele tatt, gikk på p piller og hadde akuratt truffet fyren [8D]
Denne gangen var det planlagt og det klaffet første mnd vi gikk inn for å prøve[:D]

Vi har aldri prøvd. Har et p-pille barn, et hoppe av i svingen barn, og ett kondom barn[:-]. Men de er like velkomne fordet[:D]. 

så koslig at det er noen som endelig har klart det også! sånn som turteldue og nadja.. dere fortjener det virkelig... et p-pille barn, et hoppe av i sbingen barn og et kondombarn ? HEHE.. den var fin.. godt at de var godt tatt imot alikevel..

Har blitt gravid på første forsøk tre ganger [:D] (hadde en SA før jeg ble gravid med førstemann)

over 2 år.............

3. pp etter SA...

Spira satt på første forsøk[:)] skjønner at vi er veldig heldige som får det til å klaffe med en gang, ingen selvfølge det!!

ORIGINAL: Kristine79

Satt på første forsøk [:)]

Samme med førstemann[:)]

Førstemann var ikke planlagt, å den lille spiren i magen nå klaffet i 4 mnd[:D]

Nesten 2 år. Klaffet på 1pp etter lapraskopi. (Selv om de ikke fant noe annet en en litt trang høyre eggleder).[:D]

Var ikke planlagt. Var bare 2 mnd siden jeg hadde født når denne ble laget,så kom som ett sjokk. Men begynner å glede oss nå da

Satt på første forsøk. Nesten for godt til å være sant. Trodde vi kom til å bruke litt tid.
Førstemann satt på 1. eller 2. forsøk.

3,5 år med en MA og en SA imellom[&:]

Denne gangen tror jeg vi når helt til januar[:)]

Førstemann satt på 9pp.
Så gikk det 2 pp men den endte i sa..
og denne lille spira tok det da 8 pp etter sa.

Førstemann kom før vi hadde begynt å prøve. Sluttet m p-pillen i slutten av februar og ble gravid i starten av mars.

Denne gangen sluttet eg på p-pillen i desember, men ville vente litt før vi satte igang m prøvinga. (Hadde planlagt et vårbarn eg da..) Men plutselig så hadde tellinga mi, på sikre og usikre perioder, gått feil og eg va gravid. Men blei veldig gla - he jo absloutt ingenting å si hvilken mnd babyen min blir født. He ei jenta født i desember å d syns eg va ei heilt fantastiske tid!!!!! Eg satt på julaften m VERDENS beste julegave EVER!!!

Men når eg sjekka BV om nå befruktningen he skjedd, så va d en periode der me jobba motsatt i 4 dager. Eg jobba fra 21-07 og han jobba fra 07-21, så me såg hverandre ikkje i den perioden.

Back
Topp