Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nr 1 var ikke planlagt i det hele tatt, gikk på p piller og hadde akuratt truffet fyren [8D]
Denne gangen var det planlagt og det klaffet første mnd vi gikk inn for å prøve[:D]
så koslig at det er noen som endelig har klart det også! sånn som turteldue og nadja.. dere fortjener det virkelig... et p-pille barn, et hoppe av i sbingen barn og et kondombarn ? HEHE.. den var fin.. godt at de var godt tatt imot alikevel..
Førstemann kom før vi hadde begynt å prøve. Sluttet m p-pillen i slutten av februar og ble gravid i starten av mars.
Denne gangen sluttet eg på p-pillen i desember, men ville vente litt før vi satte igang m prøvinga. (Hadde planlagt et vårbarn eg da..) Men plutselig så hadde tellinga mi, på sikre og usikre perioder, gått feil og eg va gravid. Men blei veldig gla - he jo absloutt ingenting å si hvilken mnd babyen min blir født. He ei jenta født i desember å d syns eg va ei heilt fantastiske tid!!!!! Eg satt på julaften m VERDENS beste julegave EVER!!!
Men når eg sjekka BV om nå befruktningen he skjedd, så va d en periode der me jobba motsatt i 4 dager. Eg jobba fra 21-07 og han jobba fra 07-21, så me såg hverandre ikkje i den perioden.