prøvetiden

Mariemor1

Elsker forumet
Hvor lang tid brukte dere på å bli gravid?

vi brukte selv 3 mnd først gang.. hadde en ma... og brukte to prøveperioder denne gangen..

æ hadd ingen prøvetid [:)] Tok p-pillen min væææær dag [8D] Men vart glad læll da[;)]

ORIGINAL: gladpi

æ hadd ingen prøvetid [:)] Tok p-pillen min væææær dag [8D] Men vart glad læll da[;)]

oi da... men bra du ble glad alikevel..[;)]

Casper var ikke planlagt...[8|]

Mathilda satt litt fortere enn planlagt...[:-]

Denne brukte vi 2 mnd på...[8D]

ORIGINAL: Mariemor1

ORIGINAL: gladpi

oi da... men bra du ble glad alikevel..[;)]

Hehe, jepp [:D] Va en fin overaskelse [;)]

2 forsøk[:)]

Har ikke gått på prevensjon på leeeeeenge,
men begynte vell og prøve for 3 måneder siden [:D]

Var litt bekymret for at jeg eller typen var steril en stund altså [:)]
Men heldigvis ikke ;)

Den satt på første forsøk[:)] Jeg tok ut spiralen 6. april og måtte regne fra siste mens så var 17. april så her gikk det rimelig raskt ja[:)]

Satt på 3'dje [:D]

Ingvild satt på første forsøk. Den i magen satt på 4 eller 5 forsøk. Hadde en SA i april som da var resultatet av 4 forsøk, men er gravid nå..men vet ikke om det kanskje ikke var en SA alikevel eller om jeg ble gravid rett etterpå... Skal på UL nå snart for å finne det ut!

8 mnd tok det for oss....[:)]

Var ikke planlagt da jeg ble gravid før jul men det endte i en ma i uke 9, ventet 4 mnd før vi prøvde igjen og da satt den på første forsøk! Heldig der! :)

Satt på 3 eller 4 forsøk[:)] Husker ikke helt etter denne hormontåka kom tykk og fæl og la seg over meg[8|][8D]

Alle 3 ungene har blitt til på 1. forsøk. Ganske heldig der.
Så jeg har kunnet planlegge aldersforskjellen godt. Er nøyaktig
3 år og 5 måneder mellom hver unge[:)]

10 mnd tok det for oss!

Vi sluttet med prevensjon nesten 1 år før det klaffet, men hadde noen måneders pause med prøvingen innimellom, så tror vi klarte det på 8 PP [:)]

Sluttet på pilla i romjulen. Testet positivt i mai. Tror det ble 4 pp[:)]

Vi prøvde vel egentlig aldri :P  så kan vel si på første forsøk?? jeg visste det klaffa med el, men hadde aldri trodd det gikk!

Back
Topp