Prøvetid :-)

Samme som meg det. Bare at vi prøvde i 4 år før den satt. Har og termin 24 juni :) jeg fikk og påvist pcos men jeg gikk på metformin i et halv år og gikk ned 13 kilo :p så satt den<3

Samme som meg det. Bare at vi prøvde i 4 år før den satt. Har og termin 24 juni :) jeg fikk og påvist pcos men jeg gikk på metformin i et halv år og gikk ned 13 kilo :p så satt den<3

Skulle til å begynne på metformin men var da gravid så slapp det :-) så gøy at vi har samme termin da :-) er det gutt eller jente?? :-) hvor i lande er du fra?? :-)

Jeg synes det er ubehagelig å fortelle hvordan det gikk til hos meg, siden jeg vet mange prøver og prøver uten å få det til... Men jeg og samboer hadde vel vært offisielt sammen i 6 dager før lillegull ble til. Ikke planlagt i det hele tatt - men veldig, veldig velkommen <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja men det er jo bra at det sitter med ein gang ;-) når er termin da?? :-)

Rakk vel aldri å prøve..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle til å begynne på metformin men var da gravid så slapp det :-) så gøy at vi har samme termin da :-) er det gutt eller jente?? :-) hvor i lande er du fra?? :-)
Jeg vente en gutt :) og kommer fra bergen:) enn du da?

Vi prøvde ikke sånn sett, vi var bare veldig uforsiktige :p
Sånn med vilje kanskje ;)
Ble veldig glade begge to, det er hans første og min andre :D

Jepp vet hvor det er:) skal du føde på KK?

Her slutta jeg på pilla på mai, og vi begynte aktiv prøving på august, så spire satt vel på 2. forsøk:D

Ble gravid med én gang med førstemann, ble gravid med én gang andre gang også men den mistet jeg i uke 6. Etter det brukte jeg 4 prøveperioder på å bli gravid med den jeg har i magen nå :)

Første pp første gangen, men endte me exu i uke 5-6 og 1pp etterpå :)

Back
Topp