Prøvetid :-)

Vimso84

Glad i forumet
Hvor lenge prøvde dere før spiren satt som eit skudd :-) ??

Termin 24 juni :-)

Vi prøvde i ca 5 år før vi fikk ein posetiv test :-)

Måtte til gyn for utredning å da fikk jeg påvist PCOS så da er det vist ikke så lett å få det til å det merket jeg jo hehe men klarte det uten medesiner å alt det :-) :-)

Vi brukte 2 mnd - ble overraska av at det gikk så fort, med tanken på at jeg har hørt at venninner har brukt opp mot et halvt år til et år.

Så jeg tenker nok det bare er sjebnen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

1 mnd :D gikk vanvittig fort, men det gjorde det med førsrtemann å :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja men det er jo fint at det går så fort da :-) slipper å tenke så mye da Hihi ;-)
Vi tenkte vel litt etter at spiren ikke satt seg etter første mnd, kjæresten min ville jo at jeg skulle til legen for å sjekke om jeg fruktbar :p

Vi tenkte vel litt etter at spiren ikke satt seg etter første mnd, kjæresten min ville jo at jeg skulle til legen for å sjekke om jeg fruktbar :p

Hehe det var da litt tidlig å si at han ville ha deg til legen :-P
Er heldig dere som får det til så fort :-) :-)

Her satt den på tredje "forsøk" (vi prøvde ikke aktivt). Det gikk nesten bittelitt for fort synes nå vi da, hehe. Jeg var så innstilt på at det ville ta tid da flere venninner har brukt minst 6 måneder. Innser jo selvfølgelig at vi har vært heldige og burde sette pris på at det gikk så fort :)

Her satt den på tredje "forsøk" (vi prøvde ikke aktivt). Det gikk nesten bittelitt for fort synes nå vi da, hehe. Jeg var så innstilt på at det ville ta tid da flere venninner har brukt minst 6 måneder. Innser jo selvfølgelig at vi har vært heldige og burde sette pris på at det gikk så fort :)

Hehe forstår den og jeg, man er jo kanskje litt innstilt på at det skal ta litt tid selv om man har kontroll på kroppen sin å har full roen på når el er å når TR skal komme ;-) men det er jo super koseligt at det gjekk så fort da :-)

Det samma følte vi det :)

Her gikk det første Mnd vi prøvde! Hadde tidligere vært hos gyn. Pga veldig uregelmessig menstruasjon, så fikk da beskjed om at det kunne ta lang tid for meg å bli gravid.. Så da det gikk så fort ble vi litt overraska men og veldig glade :-) og takknemlige, skjønner at det ikke er gitt..

Her gikk det første Mnd vi prøvde! Hadde tidligere vært hos gyn. Pga veldig uregelmessig menstruasjon, så fikk da beskjed om at det kunne ta lang tid for meg å bli gravid.. Så da det gikk så fort ble vi litt overraska men og veldig glade :-) og takknemlige, skjønner at det ikke er gitt..

Jeg må si at vi er heldige som får spiren så rask når vi prøvde - føler liksom med de som sliter veldig.. :s

Gikk på første måneden, mista kort tid etter positiv test! Neste måned gikk det igjen og nå er vi i uke 32 :D
Vondt av de som sliter, man vet jo aldri.. Kanskje vi bruker lenger tid neste gang :/

Her satt både første og andre spire på første forsøk :) Er veldig takknemlig for at det har gått så fort med begge. Vet flere som sliter med å bli gravide, så tar det slett ikke som en selvfølge.

Her gikk det også første måneden vi prøvde :) Det var egentlig litt overraskende siden man alltid hører at det kan ta litt tid.

Prøvde aktivt i ca 2 år før vi oppsøkte hjelp og fant ut at vi måtte ha hjelp og etter det tok det ca 1 år til spiren satt :-) Det har vert en lang og tøff reise men nå som det nærmer seg fødsel kjenner jeg mer og mer til gleden og hvor heldig vi er som fikk det til, til slutt ;-)

2 år med mer eller mindre aktiv prøving før utredning for barnløshet. De fant ingenting i veien med oss, og første måneden med pergotime (hormonpreparat for å hjelpe på eggløsning) så satt spira! Trodde aldri det skulle skje så var i sjokk! Og lykkelige 34 uker på vei nå ❤️

Jeg synes det er ubehagelig å fortelle hvordan det gikk til hos meg, siden jeg vet mange prøver og prøver uten å få det til... Men jeg og samboer hadde vel vært offisielt sammen i 6 dager før lillegull ble til. Ikke planlagt i det hele tatt - men veldig, veldig velkommen <3

Jeg ble gravid på første forsøk tre eggløsninger på rad, men mistet de to første spirene. Har tydeligvis veldig lett for å bli gravid, selvom vi var litt uheldige :)

Hvor lenge prøvde dere før spiren satt som eit skudd :-) ??

Termin 24 juni :-)

Vi prøvde i ca 5 år før vi fikk ein posetiv test :-)

Måtte til gyn for utredning å da fikk jeg påvist PCOS så da er det vist ikke så lett å få det til å det merket jeg jo hehe men klarte det uten medesiner å alt det :-) :-)
Samme som meg det. Bare at vi prøvde i 4 år før den satt. Har og termin 24 juni :) jeg fikk og påvist pcos men jeg gikk på metformin i et halv år og gikk ned 13 kilo :p så satt den<3

Back
Topp