Prøvetaking av livmorhals og tapp

Lykkedans

Flørter med forumet
Julemiraklene 2025
Noen som har vært midt i prøvetaking av livmortappen og livmorhalsen midt i prøving?

Jeg fikk tlf nå om svar på celleprøve og må inn på nytt får flere prøver, gyn sa det ikke ville skape noen hindringer, men blir litt redd allikevel da han sa jeg kunne blø kraftig etter prøvene var tatt og i følge app osv skal EL være fredag og dette skal skje på mandagen
Kjenner det ble veldig strek i regninga pga aksjelegging osv ikke kan skje når jeg blør pga infeksjonsfare. :smiley-angry017:crybaby2

Jeg tok vevsprøve av livmorhals og livmortapp.
Gyn stoppet blødningen, så jeg spottet bare litt brunt i et par dager etterpå.
Jeg tok det etter EL da, så sånn sett hadde det ingen betydning for selve aksjeleggingen da.

Jeg tok vevsprøve av livmorhals og livmortapp.
Gyn stoppet blødningen, så jeg spottet bare litt brunt i et par dager etterpå.
Jeg tok det etter EL da, så sånn sett hadde det ingen betydning for selve aksjeleggingen da.
Godt å høre at det kan være lite blødning, fikk beskjed at jeg ville blø mye

Godt å høre at det kan være lite blødning, fikk beskjed at jeg ville blø mye
Hvis det "bare" er snakk om en biopsi, så spotta jeg bare litt i en dag eller to. Absolutt ikke mye blødning i det hele tatt. Dette var lenge før vi prøvde å bli gravide, så tenkte ikke over eggløsning etc.

Hvis det "bare" er snakk om en biopsi, så spotta jeg bare litt i en dag eller to. Absolutt ikke mye blødning i det hele tatt. Dette var lenge før vi prøvde å bli gravide, så tenkte ikke over eggløsning etc.
Er kun snakk om biopsi nå. Fikk tlf i går om at det var uspesifisert celleforandringer og påvist hpv 45 viruset. Så håper jeg ikke blør så mye, sånn at vi kanskje får det til å klaffe på EL denne syklusen. Hvis ikke får vi bare vente til neste syklus❤️

Back
Topp