Prøvesvar?

Hm..Det er privat som er tingen da, forstår jeg!:)
Vi fikk beskjed om at det ikke var noe vits i å ta sædprøve..Skjønner ikke det?
Jeg tok utredning hos privat gyn. Hun sjekket meg og en naturlig del var da å sende samboeren til sædanalyse. Dette ble gjort på oppfølgingssamtale når hun ga meg mine resultater. Så totalt fra vi begynte til vi fikk alle svar gikk ca. 2 mnd.
 
Veldig store forskjeller.
Her jeg bor er det ingen private, så hele belastninga ligger på sykehuset. :/
Søk i byene i nærheten hvis du syns det er greit med litt reisevei. Dette var ikke noe hinder for meg.
 
Jeg tok utredning hos privat gyn. Hun sjekket meg og en naturlig del var da å sende samboeren til sædanalyse. Dette ble gjort på oppfølgingssamtale når hun ga meg mine resultater. Så totalt fra vi begynte til vi fikk alle svar gikk ca. 2 mnd.
Heldiggriser! :)
 
Hm..Det er privat som er tingen da, forstår jeg!:)
Vi fikk beskjed om at det ikke var noe vits i å ta sædprøve..Skjønner ikke det?
Jeg tok det offentlig og brukte en plass mellom 2 og 3 mnd.. Tok det på nabosykehuset (2t unna) siden det var 6 mnd ventetid for å komme inn på samtale på det nærmeste..
 
Søk i byene i nærheten hvis du syns det er greit med litt reisevei. Dette var ikke noe hinder for meg.



Jeg tok det offentlig og brukte en plass mellom 2 og 3 mnd.. Tok det på nabosykehuset (2t unna) siden det var 6 mnd ventetid for å komme inn på samtale på det nærmeste..

Skulle ha sjekka ut mulighetene før jeg starta opp.:p
Nå er prøvene tatt, så da føler jeg ikke for å starte på nytt i en naboby liksom.
 
Skulle ha sjekka ut mulighetene før jeg starta opp.:p
Nå er prøvene tatt, så da føler jeg ikke for å starte på nytt i en naboby liksom.
Skjønner den, sjekka opp på nettet med en gang jeg kom hjem. Også fikk jeg legen til å endre henvisninga :)
 
Back
Topp