Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: prøveresiden2007
ORIGINAL: Amodi
Heisann!
Hvordan gikk det med befruktningen??[:D]
Her var det 4 som ble befruktet..
Hei [:D] Så bra med 4 befruktet da!! [:D]
Det er litt rart men de har ikke ringt meg i dag, de har gjort det alle de andre gangene og når jeg kom på jeg kunne ringe selv hadde de selvfølgelig gått for dagen! Så jeg må nok vente i spenning til i morgen, men regner med de har fått befrukta noen vertfall, hvis ikke hadde jeg vel hørt noe i dag.*spennendes* Skal gi deg en lyd her når jeg vet i morgen [:D]
Skal du få inn 1 eller 2 egg ?
Heisann!
Hvordan gikk det med befruktningen??[:D]
Her var det 4 som ble befruktet..
Hei [:D] Så bra med 4 befruktet da!! [:D]
Det er litt rart men de har ikke ringt meg i dag, de har gjort det alle de andre gangene og når jeg kom på jeg kunne ringe selv hadde de selvfølgelig gått for dagen! Så jeg må nok vente i spenning til i morgen, men regner med de har fått befrukta noen vertfall, hvis ikke hadde jeg vel hørt noe i dag.*spennendes* Skal gi deg en lyd her når jeg vet i morgen [:D]
Skal du få inn 1 eller 2 egg ?
Det vet jeg ikke, får høre hva de anbefaler på klinikken. Fikk satt inn to forrige gang, uten at det ga noe bra resultat men[;)]
Blir spennende å høre i morgen hvordan det har gått med oss begge[;)]
Da var jeg hjemme fra sykehuset og har fått satt inn to stjerne-egg! Perfekt 4-delt sa de så da får vi håpe at det er det som skal til [:)] Men ingen egg på frys denne gangen, de hadde klart og befrukte 1 til, men det va 7-delt så det var visst ikke verdt å fryse ned.
Så nå er det bare avslapping og ruging fram til 6.oktober. Spennendes! Er denne perioden jeg syns er verst omtrent! Ventingen! Er ikke så tolmodig av meg men skal klare det denne gangen også [:D]
Hvordan gikk det med deg da ?? [:D]