prøvere..

snuppedulla

Glad i forumet
Er det flere her som er prøvere for tiden???

Vi prøver, men jeg vil være anonym en stund! :)

[:)][:)]

vurderer å begynne prøvingen i høst, men må finne ut av hvordan det kommer til å gå økonomisk først..

håper det går bra så vi kan starte prøvinga!![:D][:D]

Spennende at det er flere som etterhvert blir prøvere da!! Send meg gjerne en PM så kan jeg følge med [:)]

ORIGINAL: snuppedulla

Spennende at det er flere som etterhvert blir prøvere da!! Send meg gjerne en PM så kan jeg følge med [:)]

Kan vi ikke prøve å holde litt liv i denne tråden, så kan nye prøvere slenge seg på, samt at de gamle kan oppdatere underveis?

Vi skal antagelig begynne å prøve rundt jul..
Begynner i ny jobb i august, så må jobbe litt først!! :)

Gleder meg til å følge med videre!! Fint om dere som har meg på facebook/kjenner meg ikke nevner noe om det der..... [:)][:)][:)]

Blir nok prøvere til høsten ja. Har akkurat begynt i et vikariat for sjefen min, så jeg burde ikke føde før i mai/juni, men det er vel på tide å prøve snart da. Vet ikke hvor lang tid det kan ta denne gangen[;)]

Jepp vi er prøvere [:D][:D][:D][:D][:D]

Spennende [:D][:D]gleder meg til oppdatering [:)]

Så mange som snart skal begynne å prøve og som er prøvere da[:)] Ja, denne tråden må vi holde liv i slik at vi får fulgt med[:)] Lykke til jenter[:)]

For min del er prøvingen over for aller siste gang i og med at vi får sistemann i januar[:)]

Hei hei. Er inne å sniker litt på dere jeg, for dere som husker meg[;)][:)].

Vi ble prøvere denne mnd her, så er veldig spennende[:D]
Jeg har egentlig vært klar en stund for å prøve etter at vi mistet men sambo har ikke hatt lyst. Men da jeg kom hjem fra en ukes jentetur i Tyrkia sa han at han ville være med på å lage baby[:)].

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Jeg har egentlig vært klar en stund for å prøve etter at vi mistet men sambo har ikke hatt lyst. Men da jeg kom hjem fra en ukes jentetur i Tyrkia sa han at han ville være med på å lage baby[:)].

Da er vi like langt i prøvingen, jeg sluttet på pilla 17 Juli så nå er det bare å vente å se hva som skjer fremover [:D]

så morro!! lykketil alle sammen[:)]

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Det var koselig å høre!!!!!! Krysser fingrene for at spiren sitter snart!!!!!!![:D][:D][:D]

Hihi, her hadde vi skikkelig samtale igår[;)]
Vi er liksom klare for en til men ikke helt...
Fant ut vi bare skal se hva som skjer. Vi skal ikke prøve sånn direkte. Men skjer det så skjer det;)

*Dytter litt på denne*

Kan hvertfall fortelle at det har klaffet for oss, og vi venter en liten i august! Håper bare spiren klorer seg fast..!

Back
Topp