Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er dere i syklusen ?
Er selv 10/11 DPO. Litt usikker om jeg skal starte å telle første dag etter max på monitoren eller første dag etter to max
Er på CD13. Venter på EL. Monitor?[emoji28] jeg har begynt med temping og legger inn i FF så den holder styr på alt for meg
Monitor ja.
Kjøpte monitor da jeg går turnus, dermed litt styr mtp temping. Forstått det slik det må være nokså på samme tid? (Ikke satt meg så inn i dette da).
Hvor lenge har dere prøvd da?[emoji4]
Det er i grunn PP1 etter vi hadde litt pause(ny prøverunde og ny profil).
Hadde prøvd i ca 8 mnd før vi tok 3 mnd pause ca. Men de 8 mnd var litt av og på hver mnd pga da gikk jeg kun natt og han skift så d var ikke alltid det klaffet med forsøkene. Så nå er jeg ferdig med netter (men turnus) så er det prøving et par mnd for fult, før vi evnt søker hjelp.
Dere?
Så spennende[emoji4] håper det klaffer for dere snart!
Vi har prøvd siden august 2017, men er bare gått inn i PP5 da jeg har hatt lange sykluser etter p-pille slutt.. vi skal inn til fertilitetsjekk begge to når han kommer hjem[emoji4]
Fant foresten teksten om temping om en jobber skift
Takk Kan prøve det neste syklus (håper det ikke blir nødvendig og det klaffet denne da).
Spennende, alltid greit å barre sjekke. Slipper en å bruke energi på om det kan være noe galt. Hvor gamle er dere?
Hehe håper heller dere ikke trenger det[emoji3]
Ja tenker vi også. Jeg er 23 og han 37[emoji4]
Hvordan går det med dere?
Nå var vi hos hausken på onsdag. Virkelig verdt pengene! Ble godt tatt i mot og hadde grundige undersøkelse av både meg og mannen. Fant ut at jeg hadde PCO og fikk medisiner og videre oppfølging.