Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dessverre må jeg melde meg ut av septemberprøvere[:@] Samboeren reiser til bergen for å gå på skole, og jeg bor i nord[X(] Kanskje neste prøving ikke blir før til jul, hvis jeg ikke tilfeldigvis har EL når jeg besøker han til høsten da[:)]Men jeg kommer til å være innom her å følge med, alltid artig å se om det har klaffet for noen[:D]
har ikke tanta kommet enda? Jeg venter jo fortsatt under juliprøvere jeg hehe... har vel venta 2 mnd nå.. Men fikk legetime til torsdag.... Håper det skjer noe etter det.. Ikke at han sikkert får gjort så mye..
hei:) ja det må være kjedelig å vente slik dere gjør, har dere nylig slutta med prevansjon??
ei venninne av meg gikk sånn som deg trine82, hun kom til 78 dagen men da fikk hu jaggu mensen og... verste hun hadde opplevd til blødning.... får håpe det ordner seg for dere. kjedelig å ikke vite
ja slutta på p-pilla i mai. Har hatt en blødning etter det, det var 8 juni. Men ingenting etter det.... Jeg kommer vel til hundre dage rjeg før det skjer noe... Frustrerende.. Trodde ikke det skulle bli sånn etter p-pilleslutt..