Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere dager over. Fortsatt kritthvite ebaytester. Kjøpte en apotektest som jeg skal imorgen. Begynner å bli litt kvalm også. Irriterende!
Snik ivei! Sykt irriterende. Har lite tro på den imorgen etter to negative, men nekter å tro at syklusen plutselig er blitt ustabil igjen etter 1,5 årInne å sniker litt jeg![]()
Så utrolig frustrerende med blanke tester og overtid. Spent på testen i morgen![]()
Snik ivei! Sykt irriterende. Har lite tro på den imorgen etter to negative, men nekter å tro at syklusen plutselig er blitt ustabil igjen etter 1,5 år![]()
Da har jeg testet og den var også negativ. Da må jeg vel bare godta at mensen er litt irriterende denne gangen og bruker litt lengre tid. Hadde ikke forventet noe annet, men irriterende likevelJa, det ville jo vært veldig rart! Nå tester du sikkert snart![]()
Da har jeg testet og den var også negativ. Da må jeg vel bare godta at mensen er litt irriterende denne gangen og bruker litt lengre tid. Hadde ikke forventet noe annet, men irriterende likevel![]()
Det har jeg nok mest sannsynlig. Men da er syklusen min på 40+. Hadde bare håpet at den var begynte å bli normal nå, men nå går den feil vei.Skjønner jeg godt :/ kan du ha hatt senere el?
Det har jeg nok mest sannsynlig. Men da er syklusen min på 40+. Hadde bare håpet at den var begynte å bli normal nå, men nå går den feil vei.![]()