Prøver :)

Flere dager over. Fortsatt kritthvite ebaytester. Kjøpte en apotektest som jeg skal imorgen. Begynner å bli litt kvalm også. Irriterende!

Inne å sniker litt jeg :)

Så utrolig frustrerende med blanke tester og overtid. Spent på testen i morgen :)
Snik ivei! Sykt irriterende. Har lite tro på den imorgen etter to negative, men nekter å tro at syklusen plutselig er blitt ustabil igjen etter 1,5 år :p

Ja, det ville jo vært veldig rart! Nå tester du sikkert snart :)
Da har jeg testet og den var også negativ. Da må jeg vel bare godta at mensen er litt irriterende denne gangen og bruker litt lengre tid. Hadde ikke forventet noe annet, men irriterende likevel :)

Regnet på det, og er enten 9 eller 11 dager forsinket. Kommer an på om jeg tar utgangspunkt i 34 eller 36 dager syklus. Varierer som regel litt, men som oftest 34. Tar en ny test onsdag eller torsdag, og da blir det digital så jeg kan få det svart på hvitt.

12 dager over, og har smerter nederst i magen men det er på begge sidene. Har som regel vondt bare på den ene siden før mensen. Ømme brystvorter og rar matlyst, sånn småkvalm og ikke lyst på mat og sulten samtidig. Tar en ny test på onsdag :)

Vi tar en liten pause. Står snart midt i ett jobbytte, og da blir det en veldig stressende hverdag noen måneder framover. Vi legger prøvingen på hylla for ei stund, og heller fortsetter når jobbsituasjonen har roet seg. :)

Lykke til i ny jobb:). Håper du flytter rett inn i termingruppe når dere prøver igjen:). Ta vare på hverandre:).

Veldig lenge siden jeg har vært innom her nå. Har ikke blitt gravid enda, men er endelig i gang med å få hjelp. Neste gang jeg får mensen skal jeg ta kontakt, så blir det IVF like etter. Endelig skjer det ting!

Back
Topp