Prøver på nr 2

Bkno5268740

Andre møte med forumet
Hei,

Vi har et barn på snart 4. Brukte lang tid på å bli gravid den gang, og hadde 2 SA/kjemiske på de 2 årene fra vi startet å prøve til siste spire satt❤️
Jeg slet veldig med syklus, rettere sagt manglende syklus etter fødsel, og min første mens kom ikke før 2 år etter fødsel. Det hører med til historien at jeg har lavt stoffskifte, og på denne tiden måtte øke medisindosen en del.
I samråd med gynekolog ble det forsøkt enkeltdose Letrozol uten effekt, men det skyldtes muligens det lave stoffskiftet jeg hadde på den tiden.

Etter at stoffskiftet ble bedre regulert, startet jeg på dobbel dose Letrozol i samråd med gyn. Dette var i feb/mars 2023, og jeg fikk da endelig mens igjen. Har det siste året hatt ish regelmessige sykluser, men ingen positiv test. Begynte å teste for EL i september, og har hver måned etter det fått positive EL-tester.
På grunn av tidvis kort lutealfase (9-10 dager), har jeg de siste to månedene brukt progesteronstøtte i lutealfasen. Første måned brukte jeg Crinone, og fikk da ikke mens før jeg sluttet på Crinone 14 DPO. Denne måneden har jeg brukt Lutinus x 1 per dag etter beskjed fra gyn., men fikk til tross for dette mensen 10 DPO. Hadde negative tester i dagene før.

Beklager rotete og langt innlegg, men lurer vel egentlig på om noen har vært i samme/lignende situasjon og har noen råd❤️ Vil også gjerne høre om noen har prøvd både Lutinus og Crinone, og som kan fortelle litt om forskjellene. Vet at begge deler inneholder progesteron
 
Back
Topp