prøver på nr 2 sin dagbok

venter på nr2!

Elsker forumet
eg sluttet på p pillene mandag 1 desember. siste mens var 26 til 30 november. så no e det bare til å prøve i vei. håper det ikke tar så lang tid før eg blir gravid.[:)]
 
Lykke til - håper det klaffer for deg snart. Jeg tok min siste pille 3. desember - samme dato som jeg tok min siste pille da jeg skulle begynne å prøve sist. Da tok det 9 måneder og 10 dager, så hadde jeg min lille datter - regner med at det vil ta betraktelig lenger tid nå!
 
takk. har beregnet at det ska ta tid. så vi får bare vente å se[;)]
 
yoooooooooooohhhhhhhhooooooo eg har eggløsning. trodde det skulle gå lllllllaaaaaaaaaaannnnnnnggggg tid før eg så noe til den siden eg netopp har sluttet p pillen. så no får vi bare
 
i dag har eg spist mye mer enn det e pleier. å no har eg ømme pupper ka skjer??
 
i dag har det bare blitt værre. har forsatt ondt i puppene å når eg klemmer på de kommer det væske ut[&:]
eg hadde jo eggløsning 9 så e det ikke vel tidlig å få symtomer no???
jaja vi får no bare vente å se...
 
i dag har all tegn forsvunnet.men det gjør ikke noe. kommer flere muligheter men dete bare å vente ¨å se[;)]
 
i dag renner det væske fra puppene mine igjen. hmmmm merlige greier. men eg skal klare å vente til lørdag med å teste.[;)]
det hadde vært veldig gøy om eg hadde vært gravid.
vi har planlagt når eg blir gravid skalvi skrive på en bodyen til jentungen vår.
eg skal bli storesøster[:)][:)] så ska vi komme tilmamma å de å be de se på den fine bodyen til ......... hehe det skabli gøy å se reaksjonen dies då[;)][:D][:)]
 
i dag har eg blitt sy[:'(] e mye bedre no enn eg var før i dag.
i dag komsamboerenmin å sa til meg at han trodde eg var gravid[;)]
men eg har sagt til han eg vi må ikke håpefor mye. det e bare første pp.
 
i dag å i går har eg vært veldig dårlig. i dag morres var eg så kvalm, men kvalmen har begynt å roe seg no[:)]
har feber sitter her å fryser.
mamma skal ha småen i dag så eg får sove å gjort noe[:)]
 
i dag e eg ikke noe bedre for i det hele tatt.
skulle ta en g test i dag. å når eg årnet pakken var det en strek der. (negativ) men eg fant ut at eg ska prøve den for d.
å så komm det opp en kvart posetiv.
så eg må ut å kjøpe en ny en å ta den i morgen tidlig[:)]
 
i dag fikk eg mensen så no e det bare å prøve videre[;)]
ellers så har vi hatt en kjempe fin jul.
 
no skal eg snart ha eggløsning. så dette blir spennende. tenker ikke så mye på at vi prøver no. vi har sex annehver dag så ser vi ka som skjer:=)
 
no e eg inne i fruktbar periode[:D] har el 9 mener eg det var..eller var det 8.[8D] samme det vi skal ha sex annehver dag no. så no e det bare til å ikke tenke på det å vente å se.
eg har ikke tenk på det før min samboer sa det til meg i dag[8D][:)] eg må prøve å "glemme" det eller så går dagene seint.
men no e det nytt år nye muligheter[;)]
 
Første dag i siste menstruasjon: 24.12.2008
Min fruktbare periode: 04.01.2009-09.01.2009
Eggløsningen finner sted: 07.01.2009
Termin: 02.10.2009
 
i går våknet eg med den morgen kvalmen kastet opp så var eg helt fin igjen.. men va sån små dårlig i hele går frøs å det.
i dag e eg bedre.. litt kvalm i det eg stod opp.. men ikke no lenger..
men eg har ike noe tro på at eg er gravid denne pp..
det e ikke lenge igjen til eg finner det ut.. venter mens den 21..
 
takk... for det svartengel..
i dag testet eg posetivt... en dag før ikm.. så får ta en ny test i morgen tør ikke håpe så mye[;)]
 
ORIGINAL: prøver på nr2!

takk... for det svartengel..
i dag testet eg posetivt... en dag før ikm.. så får ta en ny test i morgen tør ikke håpe så mye[;)]


Oi oi Da får me håpa på det beste da[:D] Og lykke til med testinga di[:D] Denne gang funker det og du kan overraske samboeren med gledelige nyheter[:D][:D]
 
jaja i dag er jeg 5 uker på vei.. kan ikke jeg komme opp til de magiske 12 ukene???
 
Back
Topp