Prøver på nr 2... Men...

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Nå har jeg og min kjære prøvd på nr 2 siden oktober 2010... Føler at jeg gir opp snart og innser at det ikke blir fler... Siste sjansen er at jeg skal prøve healer og akupunktur, og evt vente på prøverør... Men ting tar tid på den fronten. Innsett mer og mer at jeg er utrolig heldig med ei frisk jente på snart 4 år, som har hjerte av gull. Trist at jeg kanskje ikke får fler, men setter heller pris på de jeg allerede har ;)
 
Håper du blir gravid!

om du mot formodning ikke blir det er du heldigere enn MANGE for idet hele tatt ha blitt gravid, opplevd det og fått et frisk barn! Det er mange som lett blir gravide men dessverre aldri får opplevd å være en mor.

Forøvrig var akupunktur noe som hjalp min veninne med å bli gravid etter å vært prøvere i nesten to år.
 
Håper du blir gravid!

om du mot formodning ikke blir det er du heldigere enn MANGE for idet hele tatt ha blitt gravid, opplevd det og fått et frisk barn! Det er mange som lett blir gravide men dessverre aldri får opplevd å være en mor.

Forøvrig var akupunktur noe som hjalp min veninne med å bli gravid etter å vært prøvere i nesten to år.
Takk :) det håper jeg også :) nettopp det jeg mente :) veldig heldig med min datter og det innser jeg mer og mer for hver dag. Alle mine tanker til de som sliter med å få sitt første, og de som aldri får... Føler med dem. Jg er heldig med alle rundt meg. Tror man må lever i nuet alle, og tenke på hvor heldig man er med hver eneste person som er en del av livet våres. Man skal aldri ta noen for gitt... Det hjalp ja? Hmmm da må det prøves hvertfall :)
 
"Tror man må lever i nuet alle, og tenke på hvor heldig man er med hver eneste person som er en del av livet våres. Man skal aldri ta noen for gitt..."

Dette er så riktig! Livet går så fort og disse øyeblikkene får vi aldri tilbake, så viktig å sette pris på de❤
 
Skjønner din frustrasjon. Er der selv. Og er så ubeskrivelig takknemlig for jenta jeg har klart å fått tidligere. Men det gjør det ikke mindre vondt å streve etter et til....! I allefall ikke for min del. D værste jeg hører folk si til me er følgende strofe:" vær glad du har ei" hva tror folk da? At jeg ikke er det? Selvsagt er man det! Uansett masse lykke til til dere, håper lille spire klorer seg fast snart!


Prøver på en skatt til <3

Appen<3
 
Skjønner din frustrasjon. Er der selv. Og er så ubeskrivelig takknemlig for jenta jeg har klart å fått tidligere. Men det gjør det ikke mindre vondt å streve etter et til....! I allefall ikke for min del. D værste jeg hører folk si til me er følgende strofe:" vær glad du har ei" hva tror folk da? At jeg ikke er det? Selvsagt er man det! Uansett masse lykke til til dere, håper lille spire klorer seg fast snart!


Prøver på en skatt til <3

Appen<3
 
Skjønner din frustrasjon. Er der selv. Og er så ubeskrivelig takknemlig for jenta jeg har klart å fått tidligere. Men det gjør det ikke mindre vondt å streve etter et til....! I allefall ikke for min del. D værste jeg hører folk si til me er følgende strofe:" vær glad du har ei" hva tror folk da? At jeg ikke er det? Selvsagt er man det! Uansett masse lykke til til dere, håper lille spire klorer seg fast snart!


Prøver på en skatt til <3

Appen<3
 
Skjønner din frustrasjon. Er der selv. Og er så ubeskrivelig takknemlig for jenta jeg har klart å fått tidligere. Men det gjør det ikke mindre vondt å streve etter et til....! I allefall ikke for min del. D værste jeg hører folk si til me er følgende strofe:" vær glad du har ei" hva tror folk da? At jeg ikke er det? Selvsagt er man det! Uansett masse lykke til til dere, håper lille spire klorer seg fast snart!


Prøver på en skatt til <3

Appen<3
 
Jenter ♥
Jeg er endelig blitt gravid etter nesten 7 år med prøving. Har ei prinsesse på 10 .
Hat vært igjennom operasjoner kurer i fleng og mangen skuffelser, det satt på 3 prøverør
Men før du får slengt i bordet at du mangler livmor eller det er umulig for deg å få barn så er det fortsatt håp.
Jeg elsker jenta mi men er ufattelig glad eg ikkje gaav opp!!!

Glade tanker til dere★★
 
Uff så vondt, vi er på vår 18 pp nå og jeg er så lei, blir verre og verre for hver tr som kommer :( Jeg er selvfølgelig veldig glad for han jeg har fått, men synes det er urettferdig at ikke jeg skal få en til. Vet det er mange som strever mer enn meg og som ikke kanskje får noen i det hele tatt, men likevel er det så vondt :( Håper vi alle får oppleve å bli gravide igjen, det er jo alt vi ønsker :)
 
Uff så vondt, vi er på vår 18 pp nå og jeg er så lei, blir verre og verre for hver tr som kommer :( Jeg er selvfølgelig veldig glad for han jeg har fått, men synes det er urettferdig at ikke jeg skal få en til. Vet det er mange som strever mer enn meg og som ikke kanskje får noen i det hele tatt, men likevel er det så vondt :( Håper vi alle får oppleve å bli gravide igjen, det er jo alt vi ønsker :)
Lov til å være lei, vært gjennom en haug med pp hvor jeg ville gi opp hele galskapen ! Alle prøvere blir lei og tar det tungt uansett hvor mange pp, for det er noe msn virkelig ønsker :) Men fikk oss hund og er under 1 prøverør forsøk , så nå har jeg roet meg. Det føles greit, om det ikke går dette forsøket :) tar livet mer med ro og hunden ble som en baby her i heimen, så full rulle med hund og ei flott ei på 4 år :) håper jeg virkelig vi alle snart blir :) vi har vært prøvere i 3 år og 4 mnd :)
 
Krysser fingrene for at dere etterhvert kan ha to barn og en hund.

Tanken på å faktisk være veldig glad for de(n) man har, den er jo ikke fremmed for noen av oss. Det å klare å slå seg til ro med tanken at at det er sånn det vil bli, den er tyngre.

Jeg er ikke kommet så langt at jeg har akseptert at det er disse to vi kommer til å få. Men vi har hele tiden vært klar over at det er bonusen vi prøver på, vi har allerede to. Og nå denne siste uka har det gått opp for meg at... ja, jeg har begynt å tenke tanken på at jeg på sikt kanskje skal komme til et punkt hvor vi bare gir opp, og slår oss til ro med disse to. Jeg er bare ikke der enda.
 
Lov til å være lei, vært gjennom en haug med pp hvor jeg ville gi opp hele galskapen ! Alle prøvere blir lei og tar det tungt uansett hvor mange pp, for det er noe msn virkelig ønsker :) Men fikk oss hund og er under 1 prøverør forsøk , så nå har jeg roet meg. Det føles greit, om det ikke går dette forsøket :) tar livet mer med ro og hunden ble som en baby her i heimen, så full rulle med hund og ei flott ei på 4 år :) håper jeg virkelig vi alle snart blir :) vi har vært prøvere i 3 år og 4 mnd :)
hund ja, hadde vi enda ikke hatt tre katter skulle jeg jammen vurdert det. Tror ikke det at det tar tid som er min verste tanke, er bare redd det aldri skal skje, siden jeg vet prøverør er utelukket her.
 
Prøverør er ikke aktuelt her heller, vi har jo to, det er ifølge staten nok, og privat går vi neppe.

Men vi har jo to, så vi kan ikke klage.
 
hund ja, hadde vi enda ikke hatt tre katter skulle jeg jammen vurdert det. Tror ikke det at det tar tid som er min verste tanke, er bare redd det aldri skal skje, siden jeg vet prøverør er utelukket her.
Tre katter ja :) nok å kose med da :) Herlige dyr de også :) oppvokst med katter, så vet godt hvor gode de er :) hvorfor er det utelukket? Men respekterer det, ikke alle som orker det. Ønsker sårt en til, så derfor gjør jg det, pluss min datter fortjener søsken om jg kan gi henne det :)
 
Krysser fingrene for at dere etterhvert kan ha to barn og en hund.

Tanken på å faktisk være veldig glad for de(n) man har, den er jo ikke fremmed for noen av oss. Det å klare å slå seg til ro med tanken at at det er sånn det vil bli, den er tyngre.

Jeg er ikke kommet så langt at jeg har akseptert at det er disse to vi kommer til å få. Men vi har hele tiden vært klar over at det er bonusen vi prøver på, vi har allerede to. Og nå denne siste uka har det gått opp for meg at... ja, jeg har begynt å tenke tanken på at jeg på sikt kanskje skal komme til et punkt hvor vi bare gir opp, og slår oss til ro med disse to. Jeg er bare ikke der enda.
Slå seg til ro med at det aldri blir en til blir utelukket :) jeg har troen at det skjer en gang :) lov til å ønske barn nr 3 like mye, uansett om det er bonus barn. Uansett hvem nr i rekka, så gjør det like vondt om man ikke får det til. To er bra, men tre ser eg for meg er enda bedre hehe :) ønske er stort om ha tre barn, men bare jeg får til nr 2 nå, så skal eg prøve å roe meg :) dere har jo to, så at troen på du vil bli gravid med nr 3
 
Jeg var jo gravid med nr tre i sommer. I ei uke. Skulle hatt termin nå om et par uker.

Håpet om at vi likevel skal få nummer tre er ikke borte, men den mensen jeg har nå, etter fem dager med spotting som ga meg mange tanker, er klarheten at jeg ikke ble gravid igjen før termin. Og så lang spotting... Hva skjer liksom?
 
Tre katter ja :) nok å kose med da :) Herlige dyr de også :) oppvokst med katter, så vet godt hvor gode de er :) hvorfor er det utelukket? Men respekterer det, ikke alle som orker det. Ønsker sårt en til, så derfor gjør jg det, pluss min datter fortjener søsken om jg kan gi henne det :)
Vi ønsker oss ikke nr to like mye for å si det slik. Jeg hadde gjordt hva som helst for en liten en, men for mannen er det ikke så viktig :(
 
Vi ønsker oss ikke nr to like mye for å si det slik. Jeg hadde gjordt hva som helst for en liten en, men for mannen er det ikke så viktig :(
Aha derfor forstår jeg jo det blir utelukket... synd når man ikke er helt enig om å få fler, eller at han anser det ikke som viktig. men han endrer nok tanken når dere blir gravid.
 
Aha derfor forstår jeg jo det blir utelukket... synd når man ikke er helt enig om å få fler, eller at han anser det ikke som viktig. men han endrer nok tanken når dere blir gravid.
han er veldig glad i han vi har, men tanken på baby igjen skremmer han nok litt. Leo var syk og vi fikk ikke medisiner før han var ett år, så ja det var slitsomt, jeg var mye lei meg osv, men det var jo verdt det. Og føler vi er bedre rustet nå enn med første, og han vil jo gjerne at Leo skal ha søsken, så vi får se...
 
Back
Topp