Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Så fint at han ble med allikevel :Heartred Ikke så rart det ble gråt, sikkert mye følelser på en gang, som blir frigjort. Klassisk symptom, kofein smaker og lukter dritt. Autocorrekt ville skrive kodein:playful:
Jada det var planen og gjøre det sammen. Han ville bare vente til det var realistisk og få en positiv test. Han glemte nok at vi snakket for en stund siden om og teste 10 dpo. Så jeg ble snurt.. hehe han sa okei vi kan teste da. Han har trodd hele uken at jeg var gravid men ville bare ikke se en negativ test :) masse følelser ja! Og en lang uke med sykdom.

Haha når jeg var gravid nå sist så likte jeg kaffe enda :p men idag og i går var det litt rart

Jada det var planen og gjøre det sammen. Han ville bare vente til det var realistisk og få en positiv test. Han glemte nok at vi snakket for en stund siden om og teste 10 dpo. Så jeg ble snurt.. hehe han sa okei vi kan teste da. Han har trodd hele uken at jeg var gravid men ville bare ikke se en negativ test :) masse følelser ja! Og en lang uke med sykdom.

Haha når jeg var gravid nå sist så likte jeg kaffe enda :p men idag og i går var det litt rart
Kanskje et positivt tegn at du ikke gjør det nå da

Gratulerer så mye! :Heartred :Heartred :Heartred

Håper den lille sitter hele veien og det blir en fantastisk sensommer/tidlig høst gave :love017
Du det håper jeg også!! ❤️❤️ tusen takk ❤️❤️
Ekstra skummelt siden det ikke gikk hele veien sist. :/ men må bare håpe det sitter denne gangen!
Veldig spesielt og ha en så tydelig festeblødning da!
Og morsomt at jeg sa til samboer at nå er det enten implantasjon på gang eller så er mensen på vei! Og plutselig kom blødningen :p haha

Hehe hvordan det? Føler ikke du dette er mensen som kommer? Hehe har så lyst og bare ta en test men da er det jo ekstra kjipt om den er negativ :p haha
Ser jeg har misset å svare på denne igår! Og nei jeg trodde ikke det var mensen som kom for deg, jeg hadde en feeling igår når du hadde de symptomene 9 dpo, akkurat som meg trodde min menstruasjon kom 9 dpo så jeg trodde ikke jeg var gravid! Men er jo for tidlig med 9 dpo ;)

Back
Topp