Ganske… begynner og kjenne på den desperate følelsen av å ville teste…. Men håper jeg kan vente lengst mulig!!Haha,tiden går sent eller? I know the feeling!Skal du teste tidlig eller venter du?
![]()
Tenk om jeg klarte og vente til onsdag da???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske… begynner og kjenne på den desperate følelsen av å ville teste…. Men håper jeg kan vente lengst mulig!!Haha,tiden går sent eller? I know the feeling!Skal du teste tidlig eller venter du?
![]()
Ja de er akkurat det, desperat følelseGanske… begynner og kjenne på den desperate følelsen av å ville teste…. Men håper jeg kan vente lengst mulig!!haha
Tenk om jeg klarte og vente til onsdag da???eller IKM…

Det er ikke egentlig eg som ønsker det. Men min samboer. Haha. Han ser kor gal eg blirJa de er akkurat det, desperat følelseBlir spennende å se når du sprekker da og tar en test, men vent så lenge du klarer når det er det du ønsker
![]()
![]()
Haha, skjønner! Min også synes det er altfor tidlig å teste og så ikke poenget med å nistirre på testene i alle slags mulige lysDet er ikke egentlig eg som ønsker det. Men min samboer. Haha. Han ser kor gal eg blirNeida. Joda. Han vil jo helst være med å teste og då e det ikke like gøy for han å tolke blendahvite tester fra tidlig av til slutten liksom…
han vil jo helst at jeg ikke tester og bare venter å ser hva som skjer. Han skulle bare visst hvor flink jeg føler meg nå som ikke har testet enda. Grusomt og vente. Men også på en måte littegrann fint. Skjønner du hva jeg mener? Haha. Merker det var vanskelig og forklare
![]()

Jeg skjønner hva du mener med fint, jeg og tenker i de baner, skal prøve neste syklus uten å teste før blodprøve dagen 16 dpo. Men hvis negativ så får jeg jo TR 2 dager før testdato ved IKM 14 dpo så blir det samme som å vente på menstruasjon. Håper det blir en fin/bedre opplevelse 
Bra du skjønner!Haha, skjønner! Min også synes det er altfor tidlig å teste og så ikke poenget med å nistirre på testene i alle slags mulige lysJeg skjønner hva du mener med fint, jeg og tenker i de baner, skal prøve neste syklus uten å teste før blodprøve dagen 16 dpo. Men hvis negativ så får jeg jo TR 2 dager før testdato ved IKM 14 dpo så blir det samme som å vente på menstruasjon. Håper det blir en fin/bedre opplevelse
![]()
Ja, snøkrystallen er planlagt innsett nå i midten av otkoberBra du skjønner!håper det går bra neste
Var det snøkrystallen som skulle skje da?![]()
![]()

Omg så fint!!Ja, snøkrystallen er planlagt innsett nå i midten av otkober![]()
Er det i morgen første test ryker? Så spent9 dpo! Tiden går fort denne gangen.
I dag kjenner jeg på veldig ømme pupper nå på slutten av dagen, var ikke ømme før i dag, litt brennende følelse i ene siden på korsryggen, litt sånne støt/lyn i underlivet, kjente eg ble uvel av lukten på popcorn fra i går isted..veeeldig trøtt i dag kjenner jeg. Men våknet tidlig. Sover urolig så ikke så rart. Så pulsen min har økt litt også. Så blir jo spennende dette. Litt vekslende mellom lotion utflod og litt sånn sticky om eg kan kalle det det. Håper skikkelig skikkelig på 2 streker altså!
spent på når mensen kommer mtp at jeg er syklusdag 26 i dag og får mensen vanligvis på dag 28/29!

Hehe vi får seEr det i morgen første test ryker? Så spent![]()
Merker tålmodigheten min har aldri vært så bra før 
Ja, teste behovet ble kanskje dekket da. Fordelen med å vente er at du slipper å stirre etter skygge eller ikkeHehe vi får se![]()
Merker tålmodigheten min har aldri vært så bra før
haha hjalp sikkert at jeg svei vekk sykt mange eggløsningstester
![]()
Ja kjenner at det er egentlig veldig deilig og slippe den biten altså! For jeg blir helt oppslukt og klarer ikke tenke på annet om eg først begynner! :/Ja, teste behovet ble kanskje dekket da. Fordelen med å vente er at du slipper å stirre etter skygge eller ikke
Synes det var mest gøy i de første ppene. Må innrømme at jeg håper på å slippe å teste etter EL eller graviditet en gang tilJa kjenner at det er egentlig veldig deilig og slippe den biten altså! For jeg blir helt oppslukt og klarer ikke tenke på annet om eg først begynner! :/samtidig er det jo drit gøy
haha
Det skjønner jeg! Hvor mange pper måtte du gjennom?Synes det var mest gøy i de første ppene. Må innrømme at jeg håper på å slippe å teste etter EL eller graviditet en gang til
Kommet litt ut av telling, for har prøvd i flere omganger de siste tre årene. Satt på pp 7 nåDet skjønner jeg! Hvor mange pper måtte du gjennom?
Åååå.. det høres tøft ut :/Kommet litt ut av telling, for har prøvd i flere omganger de siste tre årene. Satt på pp 7 nå