Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Da har jeg bare 1 test igjen. Tenk om dette går veien som det skal så blir i morgen siste test! Siste barn ❤️ det er litt rart og fint og tenke på ❤️

Vedlegg

• IMG_6166.jpeg
    IMG_6166.jpeg
    687,2 KB · Visninger: 18
Arh.. dumme meg som trodde eg kunne få 3+ nå… kjente det knøt seg litt i magen. Men eg veeeeet jo at for mange tar det lang tid og få 3+. Alikavell ble eg skuffet :/ hehe

Vedlegg

• IMG_6176.jpeg
    IMG_6176.jpeg
    392,3 KB · Visninger: 14
Arh.. dumme meg som trodde eg kunne få 3+ nå… kjente det knøt seg litt i magen. Men eg veeeeet jo at for mange tar det lang tid og få 3+. Alikavell ble eg skuffet :/ hehe
Ååh, jeg skjønner den skuffelsen. :Heartred Jeg hadde 2-3 sist på 5+6. Dagen etter fikk jeg 3+, etter det lovet jeg meg selv å aldri ta den testen der igjen. Skaper en del usikkerhet og unødige nerver for min del.

Håper du får 3+ snart.

Ååh, jeg skjønner den skuffelsen. :Heartred Jeg hadde 2-3 sist på 5+6. Dagen etter fikk jeg 3+, etter det lovet jeg meg selv å aldri ta den testen der igjen. Skaper en del usikkerhet og unødige nerver for min del.

Håper du får 3+ snart.
Jaa. Det er skikkelig teit med den testen egentlig. Og jeg har jo lest mange ganger her inne at det tar lang tid for noen og hvor mye stress det påfører. Så jeg burde jo visst bedre. Men så klarte jeg ikke la vær :p

Jaa. Det er skikkelig teit med den testen egentlig. Og jeg har jo lest mange ganger her inne at det tar lang tid for noen og hvor mye stress det påfører. Så jeg burde jo visst bedre. Men så klarte jeg ikke la vær :p
Jeg skjønner godt du falle for fristelsen for å få den 3+. Er jo omtrent blitt en milepæl. Bra du har lest at den bruker lang tid til mange uten at det er noe. Jeg Googlet og leste selvfølgelig kun de negative, og gikk helt i krise. :smiley-ashamed004

Håper du får 3+ snart.

Da kom mannen hjem med Xonvea.. kjenner jeg gruer meg skikkelig til og svelge de. Sliter med å svelge Paracet, de må jeg alltid dele i 2.. så håper det går. Klarte det i 2023 da.. men var vell desperat med kvalmen. :p
Kvalmen meldte sin ankomst forrige uke allerede.. måtte gå fra jobb på lørdag. Så håper jo det vil hjelpe godt i det minste. Om jeg får de ned :)

Kjenner jeg begynner og bli tatt av dumme tanker..
kjenner jeg er redd for at det ikke er liv i magehuset. Lest så mange kjipe historier innpå forumet her at jeg blir jo litt paranoid. Og nå med magevondtene også så hjelper ikke det. Selv om det kan ha vært både muskulært og luftsmerter. Jeg er en overtenker :(
Kanskje jeg bare er sliten. Da er det lett for de dumme tankene. At de får større plass enn de burde. Både gleder meg og gruer meg til tidlig ultralyd 13 januar nå :/ ❤️

Er enda kvalm og har sterke symptomer da. Så håper det er bra! 8+2 i dag

Back
Topp