Wow, så fantastisk![]()
Jaa er veldig fornøyd med detJeeeeij, for good stigning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, så fantastisk![]()
Jaa er veldig fornøyd med detJeeeeij, for good stigning![]()
Ååh, jeg skjønner den skuffelsen.Arh.. dumme meg som trodde eg kunne få 3+ nå… kjente det knøt seg litt i magen. Men eg veeeeet jo at for mange tar det lang tid og få 3+. Alikavell ble eg skuffet :/ hehe
Jeg hadde 2-3 sist på 5+6. Dagen etter fikk jeg 3+, etter det lovet jeg meg selv å aldri ta den testen der igjen. Skaper en del usikkerhet og unødige nerver for min del.Jaa. Det er skikkelig teit med den testen egentlig. Og jeg har jo lest mange ganger her inne at det tar lang tid for noen og hvor mye stress det påfører. Så jeg burde jo visst bedre. Men så klarte jeg ikke la værÅåh, jeg skjønner den skuffelsen.Jeg hadde 2-3 sist på 5+6. Dagen etter fikk jeg 3+, etter det lovet jeg meg selv å aldri ta den testen der igjen. Skaper en del usikkerhet og unødige nerver for min del.
Håper du får 3+ snart.
Jeg skjønner godt du falle for fristelsen for å få den 3+. Er jo omtrent blitt en milepæl. Bra du har lest at den bruker lang tid til mange uten at det er noe. Jeg Googlet og leste selvfølgelig kun de negative, og gikk helt i krise.Jaa. Det er skikkelig teit med den testen egentlig. Og jeg har jo lest mange ganger her inne at det tar lang tid for noen og hvor mye stress det påfører. Så jeg burde jo visst bedre. Men så klarte jeg ikke la vær![]()
Så bra, håper du blir i bedre form nåOkei må bare si at det var null stress. Og de var mindre enn en Ibux!![]()

Jeg har sovet i sånn 10 timer! Haha. Bodybatteri på 90! Omg så digg! HahaSå bra, håper du blir i bedre form nå![]()
Det blir spennende med ultralydDa går jeg inn i uke 9 allerede!! 8+0 i dag!veldig glad for det! Har massevis av symptomer og håper dette går veien
Ultralyd om 11 dager![]()

Ååååå så utrolig spennende da!Da går jeg inn i uke 9 allerede!! 8+0 i dag!veldig glad for det! Har massevis av symptomer og håper dette går veien
Ultralyd om 11 dager![]()

Ja veldig!! Bare håper alt er bra! Har hatt vondt i magen i 2 dager nåÅåååå så utrolig spennende da!![]()
![]()