prøver igjen

Ja, hadde flere ul etter sa, og dem sa da at alt så bra ut... Men er litt bekymret i og med at jeg merker alt så godt nå enn tidligere liksom...Kjenner en uke i forveien når mensen skal komme omtrent osv...Men får roe meg med at alt er som det skal[:)] Så blirdet nytt forsøk i slutten av mnd..., ettersom tante [:@] har meldt sin ankomst. Fikk ikkepos el test sist mnd, så får teste gjennom hele perioden nå, så får vi håpe det kommer 2 like streker.

Klem[:)]

kjipt då, men stå på! dette klarer dere neste gang[:)] det blir nok snart din tur også skal du sjå[:)]

Ja, jeg håper det... Ønsker sååå en liten en å dulle med[:D]

ja samme her[:)] det hadde vert heilt fantastisk, det kommer nok[;)] har du tenkt litt på navn og sånn? eg gjere ofte det, kjekt å leike med tanken liksom, vera positiv[:)]

Ja, vi har iallefall guttenavnet i boks[:D] Deter det samboeren som har falt pladask for...
Jentenavnet er nok litt mer usikkert... Men har et par alternativ... Du?
Ja,gøy å leke litt med tanken...[:)]
Men viktig å være positiv ja[:)] Men føler meg skikkelig sliten
etter sa, og all tenkingen... Så kjenner at jeg blir fort utålmodig...hehe

Klem[:)]

hei igjen[:)] Deter? er det eit tysk navn?
eg liker navna: jenter: Vengel, emilie, tiril, thea, ranja, isabell, ( pusen min heiter izabell, iza ) katinka, tora,
guttenavn: brage, kilian, oliver, emil, martinius, torgils= min bror, torje, men det er så mangen fine navn [:)]

Tror Sollise mente å skrive Det er, ikke Deter [8D] menmen.. [8D]

ja det lurte eg også på, men vart litt rart å spørre i tilfelle Deter er eit navn dei liker [;)]

Back
Topp