prøver igjen ang spisestue

snuppedulla

Glad i forumet
dere som har hvite møbler i stua.. hvordan spisestue har dere? evt andre som kan hjelpe meg!! Aner ikke hva jeg skal kjøpe.. har svart skinnsofa, ellers er stua hvit og møblene hvite.. TAKK FOR SVAR [:)]

Ja vi har jo alt hvitt, men spistue-bordet og stolene er i en sånn litt lys trefarge. Tror det er lakket eik eller noe i den duren. Var ikke det jeg ønsket meg, men sambo mente at det var så solid og bra i forhold til den billige prisen. Men syns faktisk at det passer bra inn. Da blir likesom ikke alt hvitt.

ORIGINAL: map79

Svart bord med svarte stoler med hvite trekk/puter kanskje? [:)]

Eller omvendt går også fint. Selv synes jeg det er greit med repetisjon av farger så stua ikke blir inndelt i strikte soner; hvitt i ett hjørne og sort i det andre. Det blir finere flyt i stua og fargene om du repeterer svartfargen i sofaen på deler av spisestue møblemanget.

Hold deg til max 3 hovedfarger/materialer så stua ikke representerer hele spekteret av fargekartet [:)]
Hovedfarger: svart og kvitt + tredjefargen som sesongfarge (løse elementer du kan raskt bytte ut) / rødt til jul, gult til påske etc.
Da blir en ikke så fort lei av rommet man befinner seg i.

Spisebord i såpevasket eik med hvite stoler til er veldig fint.

Eik passer veldig bra til hvite møbler syns jeg. og det gjør ingenting om sofaen er svart[;)]

jeg har dette bordet

med sånne stoler til

ORIGINAL: InMyHeart

dette har vi.
vi har svart skinn sofa,og hvite vegger.
andre møbler er i hvitt

Hvor har du kjøpt dette ?[:)]

Back
Topp