Prøver igjen <3

For en nydelig, liten Tidemann dere har fått :love7 :binkybaby:Heartblue Gratulerer så mye med fiiine prinsen:wav:love017:cool05:gen014:dance011:happy093:smiley-bounce012:dummy: Kose deg masse med lille nurket, og bare nyyyt nyfødtbobla❤️

Hallo dagboka mi :Heartred

Sitter på stranda, store barn bader og lille Tidemann er 5 mnd, sover i vogna.
I går hadde jeg svakt positive tester.. eller skyggestreker, men så kom TR senere på dagen.
Det fikk oss til å stille spørsmål om vi ville prøve igjen, og ja.. nå er jeg her :chicken:

Prøver på nr 6..! Woho:D

Åhhh så koselig at dere har lyst på flere barn ❤️
Ja :Heartred

Min eldste har nesten forlatt redet, og nr 2 flytter ut neste år. Så sørger for å ha flokk i redet i mange år til :love7:D

Hvor mange har du Majaflyfly?

Koselig dere også er igang igjen:dummy1: :love017 :dummy:

Hallo dagboka mi :Heartred

Sitter på stranda, store barn bader og lille Tidemann er 5 mnd, sover i vogna.
I går hadde jeg svakt positive tester.. eller skyggestreker, men så kom TR senere på dagen.
Det fikk oss til å stille spørsmål om vi ville prøve igjen, og ja.. nå er jeg her :chicken:

Prøver på nr 6..! Woho:D
Jeg har også en Tidemann :love017

CD 15, og litt økning på el testene. Slimet er på plass.. og har lagt inn aksjer annenhver dag :dummy:

Har ikke noen klokkeklar syklus til vanlig, så el alt mellom cd 16-20 er innafor. Første skikkelige syklus nå siden fødsel.. så tester, ligger og venter :hilarious: det drar i gang sexlivet igjen om ikke annet.

Siden barna går i steinerbarnehage er sommerferien lang. Merker godt at de trenger å komme tilbake til hverdagen igjen de og.. alle er litt småirritable og lei :wacky:

Dåp for lille (store) T neste søndag, så vi har nok å drive med her. Gleder meg til hverdagen

Så gøy at dokk prøve på nr 6! :love017 blir muligens to veldig tette desse siste då, det e gøy!:happy:

CD 16, snaaart EL.

IMG_4053.jpeg

Nå som klokken har bikket midnatt - 5dpo :dummy1:

Har tillatt meg selv en lengre tur i badekaret, er ganske intense dager. Da hjelper det å lade opp litt.

Leste like godt gjennom hele dagboka mi her, og kjenner hvor takknemlig jeg er for dette forumet:Heartred Nære venner har falt fra gjennom årenes løp, min nærmeste venninne er mannen min :hilarious::Heartred komisk og litt trist ikkesant..?
Sånn er det med angst. Og etter all sannsynlighet adhd.

Misforstå meg rett, jeg har ikke tid heller til å dyrke og opprettholde et aktivt veninneforhold heller.. vi bygger familie i stedet. Hadde vært magisk om frøene vi sådde spirte akkurat nå… bare 5 dager venting igjen til testegalskap :bookworm:

Åååh, jeg seeer:excited001

Back
Topp