Prøver her også

solstråle85

Andre møte med forumet
.

jeg har ikke vært borti dette selv,men kjenner flere som har... tror ikke han kommer noen vei med dette! de er ganske strenge på dette med babyer..frem til de er 1 år vertfall... så om du ammer,og han er en tvilsom type,så tror jeg du kan ta det med ro... men skaff deg en advokat,for man vet aldri,det er en syk verden desverre [:@] lykke til!

Jeg fullammer ikke. Har mistet mye av melken dessverre. Fikk litt panikk kjenner jeg. Helt uaktuelt at han, slik som han er nå, skal få ta med seg sønnen vår. I tillegg er sønnen vår skeptisk til nye mennesker, og vil reagere negatvit på å bli tatt ut av hjemmet og vekk fra meg. Men er redd jeg kan bli tvunget til å akseptere det hvis det går til retten. [&o][&o]

Erfaren i retten nei, men som jeg leser kan han bare driiiiite langt i det..
Han har INGENTING på sin side, og spesielt hvis han ikke får være i nærheten av deg.
Pluss ungen er 5 mnd, så da kan han ikke ha han alene, du må være der..
Og han har besøksforbud, så da går ikke det..
Ungen skal jo ikke sove over før ca 1 år.. Kommer jo ann på hvordan han kjenner faren sin, hvordan dere har det..
Men slik ting er nå kan han ryke og reise.. :)

Huff, dette er en sånn situasjon som bare finnes i mareritt.. Har du ingen vitner på hvordan han er? ta kontakt med familievernkontoret.. Du som mor har ganske mye rettigheter når barnet er så liten..

Back
Topp