Prøver å finne på noe som er positivt...

Gravidmamma2014

Elsker forumet
Det eneste nå jo nesten være at jeg fortsatt har tydelige symptomer på at jeg er gravid.:D

Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp, prøvde meg på jobb i dag, men tok bare en time før jeg hang over toalettet... Og for å være helt ærlig - det er 1000000 ganger bedre å kaste opp hjemme:confused:

Så er jeg i tillegg begynt å få problemer med å bevege meg grunnet bekkenet - klarer ikke komme i gang med bassengtreningen grunnet kvalmen...

Og på toppen av alt så får jeg sinnsyke smerter i magen når jeg hoster, nyser eller kaster opp - og det er ikke reint sjelden i løpet av en dag...

Åh, nei - det var ikke alt - jeg er allerede begynt å plages med kynnere (regner med at det er det jeg kjenner) problemet er at jeg har ofte ubehagelige kynnere - hadde det samme i de tidligere svangerskapene...

Åh, en positiv ting til da - har myyye jeg vil ta opp med jordmor i morgen når jeg har første kontroll... Så trenger ikke bekymre meg for å ikke ha noe å snakke med henne om...:p

Andre som sliter med å finne positive ting med svangerskapet foreløpig ? Er tungt å ikke fungere i hverdagen, verste er å ikke fungere som mamma:(

Uff du har jammen fått mye å stri med! Blir godt å få tømt seg til jordmor da :) føler mine plager er bagateller når jeg leser hva du skriver :o likevel gleder jeg meg ikke over graviditeten ENDA :) det tør jeg ikke før jeg får bekreftet at det faktisk er noe der inne :p
En mager trøst når det er som verst... Men det blir jo bedre! :) hvor gamle er barna du har?

Jentene er 2.5 og 4.5... Så det er en håndfull for den fantastiske pappaen som styrer med alt for tiden...
Skal på ultralyd på torsdag, og er spent på om det faktisk er noe der...

Tidligere svangerskap var jeg ikke kvalm eller svimmel, men ble tidlig avhengig av krykker... Og kan med hånden på hjertet si at jeg gledelig hadde byttet kvalmen mot smerter og krykker...

Ja det er ikke lett å være mamma når man er så kvalm. Kvalme gjør man helt handlingslammet :( håper det snart blir bedre for deg!

Jeg har senest i dag sutret til ei venninne om alle hals-, lunge- og bihulebetennelsene jeg har hatt i det siste, og hvor hjelpesløs jeg er hjemme. Vet godt hva du mener med smerter under hosting og nysing. Men jeg har jo det mye bedre i forhold, er ikke så kvalm lenger. Håper du også kommer over terskelen og formen bedrer seg snart. <3

Back
Topp