Prøver å få barnet vi ønsker oss...

Hei Trine!

Så hvis jeg venter eggløsning til helga,så bør jeg begynne å teste nå altså?
Okay.. Kjipt at slike tester skal være så dyre,for en kommer sikkert til å få bruk for de noen ganger...

heisan.[:D]

ja det er dumt at di er så dyre,både el tester å grav.tester.men jeg vet flere her inne bestiller fra billigtest.no(håper det var rett adr.)

det er jammen meg ikke lett å sjønne seg på disse el(eggløsning)greiene.sist mnd.testa jeg ganske tidlig etter mensen pga.jeg syns jeg merka noe.å jammen hadde jeg el før den"egentlig"skulle ha kommet.så hvist jeg var deg ville jeg alerede starta å teste nå ja,for å være på den sikre siden.vist du ikke får positivt svar på noen,er det kansje en ide å (bruke enda mer penge)teste hver dag etter mensen.hvist du er usikker på når du skal ha el.[8|]

lykke til å test i vei.[:D]

Kanskje jeg burde gå å ta en test med en gang nå da... Hmm...
Men.. Når man har syklus på ca 28 dager,kommer jo eggløsningen 11 dager etter ifølge beregningen? Stemmer ikke det,eller er jeg helt på villspor nå? [:-]
Men litt irriterende med den her syklusen... Av og til 28 dg og av og til 30 dg...[&:]

Eggløsningen pleier å komme 14 dager før neste mens, altså 28 dagers syklus, så kommer el 14. dagen...
Men dette er veldig individuellt altså, noen har den før og noen kommer den senere hos..
Men prøv testene fra dag 10 eller noe... Lykke til, klem[:D]

Tok min første EL-test nå,men den var negativ... Ifølge beregningen på syklusen min skal jeg ha EL nå,men nei... Fatter ikke helt dette her.. Hvorfor skal det være så innviklet??[&:]

Hei Trine85!
Velkommen hit...her kommer du til å trives[:D]
Det gjorde jeg fra første stund...
Jeg og sambo har nå begynt å virkelig prøve...
har kjøpt inn EL tester (fra billigtester)
Så nå skal vil jeg vite når EL er...tar også tempen[;)]
Det er jo mange som tar feil ang.når de tror de har EL...

Lykke til med prøvinga!!!

Back
Topp