Prøver å få barnet vi ønsker oss...

Froya88

Forumet er livet
Er ny her og veldig spent på hvordan dette fungerer...
Samboeren min og jeg har prøvd i et halvt år nå og få barn uten å lykkes.
Er livredd for å ikke kunne få barn,noe som er vårt største ønske!
Begynner å bli veldig frustrerende...[:(]

Regner med det er noen andre her i samme situasjon..?

Heisann Trine85!

Førs å Frems...VELKOMMEN skal du være! Kjempe flott forum dette, mange som er i samme situasjon. Mye man kan lære å lære andre!

Jeg/Vi er i samme situasjon, vi har prøvd i 8 mnd uten å lykkes. Jeg har en sønn på 10 fra et tidligere forhold er 31 år.

Her er det MYE snakk om Eggløsning (EL), Tester, Symptomer, Tante Rød(TR), Ikke kom mesn dagen (IKM), så det er MYE og lære..å ikke minst gode tips [;)][;)][;)]

Tvi Tvi Tvi

Kathrine

Hjertelig velkommen skal du være [:D] Min samboer og jeg har prøvd i snart 5 måneder uten å stresse med det. Regner med at det skjer når vi minst venter det.. Stå på og hold motet oppe [:D][:D]

Signerer den lisa79 [:D][:D][:D]
Men hvor får man kjøpt tålmodighet henne????? *flire*

Kathrine

Hei Trine85!
Velkommen hit [:D] du kommer helt garantert til å trives her ..
Ser du er like gammel som meg, koselig med litt flere unge her synes da jeg [;)]
Hvor bor du henn forresten?

Det er nok medfødt [;)]

Uffda...enten fikk ikke jeg det...eller så har jeg mistet den underveis....hehe
Neida det går nåkk bra, men kjenner at tålmodiheten blir satt på mange prøver i løpete av 8 mnds prøvetid. Men det kommer når det kommer...

Kanskje spesielt i dagene rett før ikm eller ? [;)]

Æsj...den kom i går! Svartens tanta... [:@]

Ja, den tanta er fullstendig blotta for både folkeskikk og sosiale antenner [>:] Hadde du det fint der oppe i det kalde nord,forresten?

hei å velkommen,håper du kommer til å stor trives.[:D]

lykke til med prøvinga,den sitter nok snart skal du se.[;)]

velkommen hit og lykke til med prøvinga[;)]

Tusen takk for en hjertelig velkomst! [:)]
Veldig koselig!
Ja,får bare X fingrene og håpe at det en dag skjer noe. Fikk eggløsningstester i posten i forrige uke,og etter beregningen begynner jeg på mine fruktbare dager i morgen og eggløsning 30. sept. Like spennende hver gang.. Første gang jeg skal prøve ut disse her eggløsningtestene da... Spennende det også! [;)]

Heisann miss85! [:)]
Kjempe med en så varm velkomst! Settes pris på [:D]
Har stor tro på at jeg vil trives her,ja! [;)]
Godt det også er andre unge her. Jeg er fra Vennesla, blide sørland.
Hvor er du fra? Planer om barn du også? [:)]
ORIGINAL: miss85

Hei Trine85!
Velkommen hit [:D] du kommer helt garantert til å trives her ..
Ser du er like gammel som meg, koselig med litt flere unge her synes da jeg [;)]
Hvor bor du henn forresten?

hei trine, ikke fortvil selv om du synes det har gått lang tid, jeg og min forlovede har hatt ubeskyttet sex i ett år og ingen ting skjedde. nå går jeg på en hormon kur og håper at det skal hjelpe, er jeg ikke blitt gravid innen mai 2006 får jeg operasjon pga PCO. ta tiden til hjelp og prøv å ikke la all prøvinga ødelegge sex livet....

Klem fra meg

Hei Gine![:)]
Takk for oppmuntrende svar! Føler meg liksom langt ifra alene lengre når jeg er her...
Men et lite spørsmål til dere der ute.. Kanskje er det litt teit å spørre om,men jeg er ikke heeelt sikker på det selv enda.. Ifølge beregningen starter mine 6 fruktbare dager i morgen og eggløsning 30. sept. Jeg fikk 7 sånne eggl.tester tilsendt i forrige uke.. Skal jeg begynne testen i morra,og teste hver dag i ei uke el? Hører det er veldig delte meninger om dette,men hva ville dere gjort?? Håper jeg ikke virker helt lost nå... Bare litt usikker! Mye å lære i denne verden..

Og Gine? Ønsker deg masse lykke til,og håper det klaffer for deg også en dag snart![;)]
Det syns jeg vi alle her inne fortjener! [:D]

Velkommen ril oss!!! Du er i gode hende her ja!!!
Selv har vi prøvd i 1 år, men har ikke brukt prevensjon på snart 2,5 år. Har fått utredning.. Husk at mange ting kan behandles hvis man
er infertil (ufrivillig barnløs). Jeg har selv fått hormonkurer nå fordi jeg slipper ikke egg... Produserer ikke progesteron...

Lykke til!!! Håper du snart har en liten spire inne i magen!!!

Ønsker dere også lykke til. Frida kom til verden ved hjelp av prøverørsmetoden, så det blir alltid en råd.

Utrolig masse herlige mennesker her inne i samme situasjon! [:D] Veldig godt at vi kan støtte opp om hverandre slik vi gjør! [:)] Er også kjempeglad på deres vegne dere som har fått det til og lykkes! Det viser at det finnes håp [:)]
Men noen som kan hjelpe meg litt ang den eggl.testen jeg spurte om et par,tre svar oppforbi?

Back
Topp