Prøver å bli gravid<3

Testa i kveld, blendahvit. Hvor er du i testinga? :Heartpink

Kjedelig, men fortsatt noen dager igjen til IKM, fortsatt håp :)

Nei, på fredag var graviditetstesten min blitt nesten negativ, så vil tro at den vil være helt negativ nå i begynnelsen av uken. Ellers må jeg bare vente på grønt lys fra sykehuset før vi kan prøve igjen. Er skikkelig irriterende å trolig gå glipp av en EL fordi svaret ikke kommer fort nok i forhold til syklusen :shifty::p

Kjedelig, men fortsatt noen dager igjen til IKM, fortsatt håp :)

Nei, på fredag var graviditetstesten min blitt nesten negativ, så vil tro at den vil være helt negativ nå i begynnelsen av uken. Ellers må jeg bare vente på grønt lys fra sykehuset før vi kan prøve igjen. Er skikkelig irriterende å trolig gå glipp av en EL fordi svaret ikke kommer fort nok i forhold til syklusen :shifty::p

Det forstår eg :Heartbigred
Satser på grønt lys fra legen snart da. Så sitter nok spireliten på deg:Heartbigred

Hvordan går det med deg?

Blanda følelser, sjølvsagt veldig glad <3 men trur ikkje heilt på testene :shifty::eek:
I morgen skal eg ha tr, så håper virkerlig virkeeeelig den ikkje kommer :Heartbigred

Veldig etterlengtet å endelig få en veslebror eller søster:Heartbigred
Har ventet i evigheter, selv om den satt på pp1 <3
Men har vært alenemamma i 3 år, for 2,5 år siden møtte eg drømmemannen <3

Vedlegg

• 5420F8CE-D843-40C5-A783-F67100253F82.jpeg
    5420F8CE-D843-40C5-A783-F67100253F82.jpeg
    96,9 KB · Visninger: 79
  • 2A499FB0-F0E4-448F-8A0C-0AAF1C69FA1C.jpeg
    2A499FB0-F0E4-448F-8A0C-0AAF1C69FA1C.jpeg
    135,8 KB · Visninger: 70
Blanda følelser, sjølvsagt veldig glad <3 men trur ikkje heilt på testene :shifty::eek:
I morgen skal eg ha tr, så håper virkerlig virkeeeelig den ikkje kommer :Heartbigred

Veldig etterlengtet å endelig få en veslebror eller søster:Heartbigred
Har ventet i evigheter, selv om den satt på pp1 <3
Men har vært alenemamma i 3 år, for 2,5 år siden møtte eg drømmemannen <3

Baby❤️ :happy093❤️
Gratulerer så mye! ❤️

Tuusen takk <3 håper håååper det klaffer for deg når du får lov å sette i gang igjen <3 Det blir et bøllefrø på deg og <3

Takk ❤️
Håper og krysser fingrene for at det blir veldig snart. Hadde vært koselig med en sommerbaby :)

Back
Topp