Prøver å bli gravid…

Carol_90

Andre møte med forumet
Hei! Er det noen som har erfaring med uteblitt mens (6 dager forsinket idag.) ingen tegn til mens, heller ikke spottet noe denne syklusen..
hatt mens lignende smerter (milde) de siste dagene, men de har vært fraværende idag.. fortsatt litt ømme bryst, men ikke like ømme som de har vært de siste dagene, testet negativ på graviditetstest (testet idag, igår og dagen før.)

forsøkt å bli gravid nå siden november i fjor. Har ingen sykdommer eller barn fra før..
isåfall? Når testet dere først positivt? Noen som testet sent? :)
 
Jeg har aldri hatt helt stabil syklus, men med eldste testet jeg omtrent en uke etter forventet mens, og da var testen positiv. Det er mye som kan påvirke syklusen, og du kan være sen uten at det er pga graviditet, eller du kan være gravid, men det er for tidlig til at testen blir positiv. Tester er ulike, og noen blir positive tidligere enn andre. Jeg vil anbefale deg å vente noen dager, og så teste igjen for å se :) lykke til! :)
 
Jeg har aldri hatt helt stabil syklus, men med eldste testet jeg omtrent en uke etter forventet mens, og da var testen positiv. Det er mye som kan påvirke syklusen, og du kan være sen uten at det er pga graviditet, eller du kan være gravid, men det er for tidlig til at testen blir positiv. Tester er ulike, og noen blir positive tidligere enn andre. Jeg vil anbefale deg å vente noen dager, og så teste igjen for å se :) lykke til! :)

okei:) har aldri vært sen mer enn 1-3 dager før så synes det er veldig rart! Men man vet jo aldri tusen takk!
 
Back
Topp