Prøverør

Å, dette er spennende!!! Håper så at det går deres vei nå [:)]

[;)]Da krysses både fingre og tær! Håper den 23 blir en dag å feire!
Gjør oppmerksom på at du PLIKTER å holde oss orientert! Nå har vi her inne hengt sammen i 4 år +/- ,så man føler jo at vi kjenner hverandre!
Har ei god veninne som er på Storken(i Danmark) for prøverør nå. Hun skal sette inn egg på mandag... Men det er jo like spennende - OM IKKE MER- å følge med på deg[:)]

ORIGINAL: MICAmor

[;)]Da krysses både fingre og tær! Håper den 23 blir en dag å feire!
Gjør oppmerksom på at du PLIKTER å holde oss orientert! Nå har vi her inne hengt sammen i 4 år +/- ,så man føler jo at vi kjenner hverandre!
Har ei god veninne som er på Storken(i Danmark) for prøverør nå. Hun skal sette inn egg på mandag... Men det er jo like spennende - OM IKKE MER- å følge med på deg[:)]

Takk.. sånn føler jeg det også. Jeg skal MED STOR GLEDE informere dere om alt som skjer.. gode som som dårlig nytt![:)]

Tror aldri jeg har vært så spent på en test før - nesten ikke mine egne en gang jo!!![8D]
Fortsatt lykke til!!![:)]

Lykke til[:)]

masse lykke til. krysser fingrene for at det fester seg godt[:D] skal ønske meg det til bursdagen min. hi hi (fyller dagen før du skal teste)

ORIGINAL: tittilotta

masse lykke til. krysser fingrene for at det fester seg godt[:D] skal ønske meg det til bursdagen min. hi hi (fyller dagen før du skal teste)

hehe..høres bra ut[;)]

ORIGINAL: Lille Bea

Blir helt rørt av denne tråden jeg[:)] Vi er mange som heier på dere[:D][:D][:D][:D] dette fortjener dere virkelig!

heia Bensmamma[:D][:D][:D]

Masse lykke te! Krysser d som krysses kan for at d blir full klaff!![:)]

Masse lykke til håper du ENDELIG skal få et lite nurk igjen,ikke lenge til nå[:)]

Ser at det snart er tid for testing [:D] Masse lykke til!!! Håper som alle andre her inne at det klaffer for dere nå, dette fortjener dere [:)]

Rugedag nr 10 og 4 dager igjen til testing!!
Kunsten er å klare å holde seg heeeeeeelt t lørdag..

Status: Full av tr-symptom som også kan være graviditetstegn.... satser på d siste!

er så utrolig spent på testresultatene dine Bens mamma....krysser alt jeg har!!!!

Åh, jeg ble jammen rørt av å lese denne tråden!

Jeg håper av hele mitt hjerte at det klaffer for dere.

Ikke mange dagene til testing heller nei, så spennende!

Krysser alt jeg har for dere!

God klem[:)]

Åååå nå er det ikke mange dager til testing!!!

Jeg gleder meg sånn til testinga di jeg [:D] Ikke lenge igjen nå. Blir så spennende, og jeg håper så inderlig at testen blir positiv!!!

Personlig sitter jeg med en følelse av at tr er rett rundt hjørnet... denne ventina går meg på nervene...
Jeg har krampe i magen å d kan jo ikke være bra.[:(]

ORIGINAL: Bens mamma

Personlig sitter jeg med en følelse av at tr er rett rundt hjørnet... denne ventina går meg på nervene...
Jeg har krampe i magen å d kan jo ikke være bra.[:(]

uff da, men det ka jo være et graviditets tegn,ta en test i dag[;)][:D]

Håper så veldig at du får en postiv test nå. Masse lykke til på lørdag.
Stor klem [:)]

når jeg blåser ut lysa på kaka i mårra skal jeg ønske at spiren sitter[:D] krysser det jeg har av fingre og tær for dere.. det fortjener dere noe så inderlig.

Back
Topp