Prøverør

BIBBI3

Forumet er livet
Hei, her kommer en liten oppdatering fra meg..

Da sitter jeg på pasienthotellet og slapper av litt etter uttaket. Må vel snart sjekke ut, men orker ikke stresse.
Sambo var den første som måtte t pers og vi fikk se svømmerne på skjerm.. det var mange og stor bevegelse. Så kjempebra ut sa de!
Jeg tok mine smertestillende i morres på fastende mage, og var nesten helt kake med det samme. Fikk morfin intravenøst og klargjort for uttak.
De fikk jammen med ut 20(!) egg. Og inngrepet var ikke vondt i det hele tatt. Kilte litt under uttak på den første siden og merka bare litt mer på den andre siden. Så også alt på skjerm. Det eneste jeg syntes var ubehagelig var når de sprøyta inn saltvann før morfinen.. det svei i arma!

Men siden jeg fikk ut så mange egg så måtte de ta en blodprøve for å sjekke hormonverdiene for fare for overstimulering. Er de for høye så blir det ikke innsetting på lørdag. Dette forklarte de med at jeg da vil bli meget dårlig i svangerskapet evt.
Litt deprimerende å måtte vente halvanna t to mnd for innsetting, men prøver å fokusere positivt.
Får en tlf i ettermiddag om dette.
Krysser for at verdiene er lave nok til innsetting lørdag!

massevis av lykke til - jeg krysser alt jeg har for at det går greit[:)][:)]

Krysser fingrene for dere jeg og! Håper du får innsetting på lørdag, og at spiren sitter snart for det har du virkelig fortjent!!!

Fikk tlf halv to i dag, det blir som planlagt innsetting lørdag![:D]
Nå er jeg spent på morgendagens tlf..........

ORIGINAL: Bens mamma

åååååååååå så bra[:)][:)] hvilken telefon venter du på imorgen da?

ORIGINAL: Nummer1(-:

åååååååååå så bra[:)][:)] hvilken telefon venter du på imorgen da?

Om kor mange egg som he overlevd og e befrukta etc.. litt usikker selv egentlig. Blir så mye info og når man i tillegg he morfin innabords så blir hukommelsen litt slektiv..hehe

Da ringte en sykepleier og jeg fikk vite at 17 av de 20 egga viser tegn til befruktning..
Så da spørs det hvordan det blir til i morgen, men regner med at det er noen bra igjen når det er snakk om så mange alt nå.[:)]

så spennende altså - jeg syns det er kjempegøy at du vil dele dette med oss[:)]kommer til å tenke på deg i morgen[:)] lykke til[:D]

Da ringte en sykepleier og jeg fikk vite at 17 av de 20 egga viser tegn til befruktning..
Så da spørs det hvordan det blir til i morgen, men regner med at det er noen bra igjen når det er snakk om så mange alt nå.[:)]

Så spennende!! Det høres jo ut som dette skal gå fint, krysser fingrene for at det gjør det også!! [:)]
Setter også pris på at du deler det med oss![:)]

Weeeee - så spennende!![:D] Så bra at det blir innsetting på lørdag (i morra jooo), at du slapp å vente enda mer.

Lykkelykkelykke til!!![:)]

Takk takk jenter!
Er godt å dele dette med dere. Det er jo her inne man deler det meste..[;)]

Ja, d e i morra alt.. hele prosessen er spennende å lærerikt må jeg si.. helt utroli at slik kan gå an[:)]
Jeg tør ikke ha for store forhåpninger på å lykkes nå første gangen, men uansett så håper jeg på en del egg på frys så har vi ihvertfall back-up![:D]

Nå er d planlegging av hvor vi skal gjøre av Benjamin i morgen. Blir jo hele dagen borte, men vi finner nok ut av det. Snille mormor stiller jo bestandig opp om vi ikke skulle være så heldig å ha ham et sted der d er andre barn så han får sosial lek også.

ORIGINAL: Asil

Jeg har helt frysninger på ryggen på deres vegne! Det er sååå spennende, og det er sååå fortjent! Jeg håper innsetting og de følgende ni månedene går som vi alle vil!! Hvor mange egg setter de inn da?

Krysser fingre, tær og tanker!!! [:)][:)]

Takk takk!

De setter kun inn ett nå. Nye prosedyrer har gjort at de har kuttet ut valget om ett eller to.. det er vel fordi et tvillingsvangerskap blir sett på som risikosvangerskap.
Men d kan jo uansett bli d da... om naturen bestemmer så. ;)

Hvordan gikk det i dag????

Åj så spennende, hadde ikke fått med meg dette jeg. Håper det gikk bra idag.
Masse lykke til, krysser alt jeg har. [:)][:)]

For en dag.. da er jeg ihvertfall RUGER! Fikk satt inn ett egg og føler meg i godform.
Ellers så kunne klinikken melde om at 10 av mine 20 (foruten d som ble satt inn) kunne fryses ned til evt senere bruk. Antallet var nesten rekord på St. Olavs.. de kunne ikke huske noen som hadde fått flere på frys enn meg.. så jege r stolt og føler meg utrolig heldig!

Så nå skal jeg leve som normalt fremover. Får gjøre alt det som jeg ellers har gjort, til og med spille fotball.. og 23 januar skal vi teste!!! *spent*

så utrolig spennende å følge dere Bens mamma - krysser fingre og tær for at egget skal feste seg nå!!!!

ORIGINAL: Niceday

så utrolig spennende å følge dere Bens mamma - krysser fingre og tær for at egget skal feste seg nå!!!!

Enig![:D]

ååååå så spennende[:)][:)] da krysser vi av den 23. i kalenderen[;)][;)]
kjempespennende å følge med dere altså - lykke til[:)][:)]

Back
Topp