prøverør

min engel

Forelsket i forumet
I dag har eg vært på egguthenting og de punkterte 5 egg og fikk ut kun 2 egg som var modne [:(] og alt dette var på høyre eggstokk..
Venstre eggstokk låg bak livmorhalsen eller veggen( tror det var det de sa) så de tok ikke noen fra den siden fordi det kom bare til å være smertefultt for meg når de skulle ta derfra. så var de ikke sikker på om det var noen modne egg der heller[&o].....

Så no er det bare å vente til i morgen for å få beskjed om ett egg eller begge er gode så vi kan sette inn ett egg på fredag!

For at det går bra og at du får hvertfall ett gullegg...

NB!
husk det skal bare ett gullegg til for å lykkes[;)]

ORIGINAL: IVFProver84

NB!

Takk for støtten

Veldig vanskelig å tenke positivt no for tiden, men vet hvor dårlige odds det er når de kun har to å jobbe med [:o]

Ønsker over alt på jord at det er gode nyheter å få i morgen

Dette går nok bar skal du se!!! Positive tanker sendes din vei[:)]

ORIGINAL: IVFProver84

NB!

uff dette var trist

ORIGINAL: siwro

uff dette var trist

helt enig. stor klem til deg[:(]

ORIGINAL: småsmurf

Uff da, det var ordentlig trist[:(]
Var det første forsøket?
Isåfall vet dem ihvertfall litt mer om hva som må gjøres, angående medisinering til nesteforsøk, slik att det forhåpentligvis ender bedre[:)]
Klem til deg[;)]

ja det var første forsøk så kan jo ikke gi opp enda.men føler det aldri blir min tur[:(]
Alle i vennegjengen får den ene ungen etter den andre, men jeg og min mann bare står å ser på[&o]

det SKAL bli din tur også en vakker dag[;)]

Skjønner at dette er trist og leit ja!!

Henger meg på siwro; det SKAL bli din, og alle oss andres, tur også en vakker dag[;)]

Uff så ufattelig trist[:(] Men brett opp ermene du... I oktober må de ha lagt gullplanen for masse flotte gullegg[:)][:)][:)] Masse klemmer fra meg[:)]

ORIGINAL: siwro

uff dette var trist

SIGN

Her er jeg igjen :) med MYE bedre nyheter en sist[:D]
Var på ny uthenting i dag og de fikk ut 13 fine egg[:)] Denne gangen må no en av de bli befruktet så de kan sette inn på torsdag[;)] Hurra

Så bra!!!!!! Lykke til!!

Så bra [:D][:D]
De har endret på medisineringen da? Siden det ble såpass mye bedre denne gangen? [:)]

Så flott å høre[:D][:D]Krysser fingrene for at dere[:)][:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

Så flott å høre[:D][:D]Krysser fingrene for dere[:)][:)]

ORIGINAL: Anne L

Håper begge eggene klarer seg!!!!!!!! Klem

Back
Topp