Prøverør i Sverige

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Hei hei!
 
Ser noen nevner prøverør- privat.. Har nylig vært til utredning og har allerede fått time til innsettelse i uke 19 (mai). Har hørt utrolig mye bra om dem, de holder til i Sverige (Carl von Linnè Klinikken). De skal vel være litt billigere også...[:)]
 
har de noen hjemmeside?
 
De sier man blir tatt veldig godt vare på der. Legen min snakker så varmt om dem. Har foreløpig bare positive tanker om det [;)]. Er også en av de beste klinikkene!
 
hei lillesøs gluri hyggelig og se deg her[:D] håper jeg blir tante snart da[:D][:D] skal hilse fra michelle og si at du er verdens beste tante...
 
Kjenner bare folk som har vært i Danmark. Selv var vi i Tromsø. Synd at det skal koste så mye.
 
Det var koselig søs! Og hun er jo bare verdens nydeligste jente da[;)] Håper min sitter på første ;)
 
Ja.. Jeg synes det er helt rått at det skal koste så mye.. Burde være en rett for alle å få barn. Er ikke alle som har de store summene. Kan jeg spørre deg om hvordan du synes prosessen har vært? Gikk det på første forsøk?
 
Frida er 2 forsøk! Synes prosessen var ganske grei, litt vanskelig å skulle igjennom dette uten å fortelle det til alle. Hormonkur og sprøyter tok jo litt på humøret. Selve prosessen på sykehuset gikk veldig greit. Men det blir nok med lille Frida, begynner å dra på årene og jeg tror ikke jeg ville ha klart å gå igjennom det nå. Reise og være borte over en uke uten Frida.[:)] Møtte flotte folk både på sykehuset i Bodø og Tromsø. Jeg ville ikke vært Frida foruten! Ønsker dere masse lykke til og hold oss oppdatert.
 
ORIGINAL: Gluri

Det var koselig søs! Og hun er jo bare verdens nydeligste jente da[;)] Håper min sitter på første ;)

 
HER ER ET LITE BILDE AV PRINSESSEN TIL TANTA GLURI


 
Sukk[:D]   Er det rart man får dilla ?! He he. *SUPERSTOLT* tante.
 
Er veldig spent nå ;)
Begynte på Suprecur i dag, dobbel dose [&:], nå nærmer vi oss hvertfall! Men det tar vel en stund før eventuelle humørsvingninger setter inn?! Nå må man bare prøve å bestemme seg for å sette inn ett eller to egg. Samboeren min vil gjerne ha 2 stk. Det er ikke lett... Er jo på en måte en løsning for å unngå samme prosessen en gang til men det blir dobbelt opp. Føler litt på det å starte mykt ;) Også er det det å bestemme om man vil ha pakke med 3 forsøk eller ikke.. Er kanskje vanskelig for andre å anbefale.. Hmmm....
 
du må tenke på hva du vil gluri ikke hva andre mener du må bære dem frem og det er din kropp.. og du bir mye alene med dem... så skal du få 2 må nok uffe være mere hjemme [;)]
 
f
 
Back
Topp