Prøveperioden med baby nr. 2.

U

ungeprøvere

Guest
Hei!
Har aldri skrevet i noe forum før, men siden det er så mye tanker som dukker opp under prøvingen tenkte jeg å begynne å skrive dagbok.
Er nå 10 dager til forventet mens, så blir spennende å se om det klaffet på første forsøk
 
Når jeg var gravid med første fikk jeg alltid mens-liknende smerter nederst i magen etter å ha spist mye eller usunt, det får jeg nå også! Kan hende dette bare er tilfeldig eller at jeg innbiller meg ting fordi jeg har så lyst på en til. Men dette er et symptom jeg helt hadde glemt jeg hadde med forrige Har også hatt dotter i ørene i en hel uke nå, blir verre når jeg er i aktivitet. Lest at det er et symptom på graviditet:woot:
 
Brystene virker mye mer fyldige og er ømme. Løp til kjøkkenet i stad for å finne meg og samboer noe snacks og det gjorde plutselig skikkelig vondt! Nesten så jeg jublet over at de er så ømme, når dette var en av første sikre tegn på at jeg var gravid forrige gang:dance018Kjenner jeg kommer til å bli skuffet hvis tr dukker opp før positiv test, for både samboer og jeg lever veldig i troa på at dette har gått vår veg:taunt014
 
Tok en ny test nå, syns jeg ser en veldig svak strek!!! Venter til torsdag med å ta en til, hvis jeg klarer å vente så «lenge»:nailbiting:
 
E0CF09BD-4876-4D03-AA5F-E978D2DD4EBB.jpeg
Klarte selvfølgelig ikke å vente, så holdt meg i hele dag og tok en til nå. Streken er enda tydeligere, og samboer ser den også! Har ikke gått helt opp for meg enda kjenner jeg, men kom noen gledestårer:Heartred
 
Gratulerer med fine streker :D
 
Tror jeg var litt for optimistisk her.. Tok en test til i dag tidlig og den var svakere enn i går kveld:( Betyr det at dette var kjemisk..?
 
Litt lyserosa blod på papiret når jeg tørket meg nå. 2 dager til ikm. Leste at det er normalt å spotte litt, men forbereder meg på det verste...
 
Blødd mye siden lørdag, var nok en kjemisk graviditet. Tar det tyngre enn forventet, men livet går videre. Bestiller fler eggløsningstester og prøver igjen denne mnd!:happy119
 
Back
Topp