Prøvemedlem frem til uke 5..

attpåklattnr2

Gift med forumet
Etter en kjemisk forrige pp er jeg utrolig nok gravid igjen. Føler meg veldig usikker på om det holder.
MEN man må leve i håpet.
Har hatt svake positive siden 8 dpo. Er 10 dpo i dag.
Jeg er 41 år og gift på 6 året med min kjære gode mann.
Jeg har 3 jenter på 17,19 og 3 år fra før. Håper at minste jenta skal få ett jevnaldrende søsken da søstrene hennes har flyttet ut :D
Foreløpig termin 11 september .

Dagens tester;
ImageUploadedByBV Forum1451212395.723203.jpgImageUploadedByBV Forum1451212408.242755.jpg
 
Gratulerer, så utrolig kjekt :) skal krysse fingrene for deg! Jeg ble også storesøster til en attpåklatt da jeg var 19, og mamma 40. Og selv om jeg flytta ut da, var det så utrolig stas å komme hjem til ei lita ei <3
 
Gratulerer, så utrolig kjekt :) skal krysse fingrene for deg! Jeg ble også storesøster til en attpåklatt da jeg var 19, og mamma 40. Og selv om jeg flytta ut da, var det så utrolig stas å komme hjem til ei lita ei <3
Ja her var det veldig stas da vesla ble født for 3 år siden og de er like ivrig på et søsken til :)
 
*sniker litt her inne jeg også*
 
Sniker fra aug, så gøy å se at du tester positivt igjen, gratulerer så mye, krysser alt for at spiren klamrer seg fast :)
 
Sniker fra aug, så gøy å se at du tester positivt igjen, gratulerer så mye, krysser alt for at spiren klamrer seg fast :)
takk,takk.Det gikk jo rimelig fort,håper det sitter nå :)
 
De sier at pga hormoner er det ofte lett å bli gravid på første syklus etter SA, kanskje det er samme med kjemisk? Den streken på den testen er iallfall ikke svak Lykke til og gratulerer så mye!
 
Trist at det ble kjemisk forrige mnd, men såå bra at det klaffet med en gang igjen :D
Gratulerer så mye å masse lykke til :)
 
Sniker fra augustforumet. Hurra for deg og at det klaffet på nytt! :) jeg opplevde det samme som deg. Var en kort visitt i juliforumet og måtte forlate det pga kjemisk. Ble gravid igjen på første syklus etterpå. Er 8+0 nå :) så alle gode ting er to avogtil :)
 
sniker fra juli, og håper denne virkelig sitter <3 lykke til!!!!
 
Sniker fra augustforumet. Hurra for deg og at det klaffet på nytt! :) jeg opplevde det samme som deg. Var en kort visitt i juliforumet og måtte forlate det pga kjemisk. Ble gravid igjen på første syklus etterpå. Er 8+0 nå :) så alle gode ting er to avogtil :)
Godt å høre om andre som har opplevd det samme og har blitt gravid igjen. Håper på samme positive utfall :)
 
Gratulerer så mye. Så stas med en til ja:)
 
Back
Topp