Prøveline

twinanne

Forumet er livet
Lykke til med rugingen, håper du får en positiv test i morgen, jeg holder tomlene for deg

ORIGINAL: twinanne

Lykke til med rugingen, håper du får en positiv test i morgen, jeg holder tomlene for deg

Signerer denne jeg [:D]

ORIGINAL: Guria

Jeg og[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

ORIGINAL: Guria

Jeg og[:D]

Dersom du bare fikk 2 esker så er du manko, jeg fikk 3 og skulle bruke 4 av eske nr. 3, men jeg brukte bare 2 droppa å ta i dag ettersom jeg fikk tr. Det er 15 stk i hver eske.

Regner at du har samme opplegg som meg, 2 på kvelden ved uttak og 16 dager 1 morgen og 1 kveld, eller? 

ORIGINAL: Prøveline

Dersom du bare fikk 2 esker så er du manko, jeg fikk 3 og skulle bruke 4 av eske nr. 3, men jeg brukte bare 2 droppa å ta i dag ettersom jeg fikk tr. Det er 15 stk i hver eske.

Regner at du har samme opplegg som meg, 2 på kvelden ved uttak og 16 dager 1 morgen og 1 kveld, eller? 

Jeg skulle ta fire samme kveld som egguttak, dagen i melom : 2 morgen, 2 ettermiddag, 2 kveld. innsettingsdagen, 4 morgen, 2 kvald, i fjorten dager etterpå 2 morgen, 2 ettermiddag og 2 kveld. ALTSÅ, hehe.. 6 til dagen :)

WOW[8|][8|]

ÅHHHHH nei det er jo jeg som roter; Prøveline du bruker jo disse stikkpillene du jo, hadde helt glemt det jeg. Jeg er nok litt ensporet glemmer at det fins andre ting enn Crinone.[:o]

neeeeeei[:(] ikke du og prøveline ?? [:(]

ORIGINAL: Vugge

Nei nei nei![:(] Håper det ikke er tante grusom som er på vei! Ønsker deg lykke til i morgen allikevel, og håper det gir seg! Goooo klem[8|] 

Signerer[:(]

nei og nei, håpe dette ikke er tr.
jeg skal skremme henne vekk jeg.
bøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø

håpe du får en pos test imorra

ORIGINAL: Vugge

Er jo mange som har spottet dagen før positiv test! Ikke glem at du har TO egg i magen da.. Kan jo hende det bare er det ene som ikke hadde lyst til å slå følge lenger.. [8|] Spar tårene du vennen!

Skriver under på denne jeg, og håper på det beste for deg, du er jo vant til spotting og at dette er anderledes er jo lovendes bare i seg selv, men det minner litt om slik det var med meg, men slik er jo graviditetsspotting også. Tenker på deg og håper på det beste!!!!!

Back
Topp