Prøvebilder

Lilje84

Elsker forumet
Nå har vi endelig fått prøvebilden fra fotograferingen!!!!!!!!  Fine bilder![:)]  skulle gjerne ha bestilt forstørrelse av så å si alle sammen jeg, men tror ikke pengeboken er stor nok til det dessverre. Skal se om jeg får til å ta bilde av bilden og legge de inn etterhvert!
Skjønner ingenting jeg nå. laster opp bildene på imageshack men når jeg skal legge de inn her så blir de drit svære, men laster jeg opp andre bilder tatt med samme kamera så blir de normale. hva i all verden er det for noe da?

Å så moro!!! [:)] De er sikkert kjempefine!

Bilde av bilder er obligatorisk!!!!!! [:D]

*pusenglederseg*

Jeg også
Elsker bilder [:D]

Gleder meg til å se bilder av bilder!!

Jeg tok bilder på fame - og fytti  så dyrt..fikk jo ingen bilder under 1000 kr. Skulle vi ha cd med alle bildene på kostet det 16 000. Skal i allefall aldri ta bilder hos de senere..

ORIGINAL: *lykkelita*

Jeg tok bilder på fame - og fytti  så dyrt..fikk jo ingen bilder under 1000 kr. Skulle vi ha cd med alle bildene på kostet det 16 000. Skal i allefall aldri ta bilder hos de senere..

Oj... visste at Fame var dyrt assa, men...! [:'(] 16000 for CD`n er jo helt høl i hue!!! Hos "vår" fotograf var det 3999 for CD`n. Syntes det var for gæli egentlig jeg da, men men.

ORIGINAL: Lillepusen

Oj... visste at Fame var dyrt assa, men...! [:'(] 16000 for CD`n er jo helt høl i hue!!! Hos "vår" fotograf var det 3999 for CD`n. Syntes det var for gæli egentlig jeg da, men men.

oioi...så mye dere må betale for cdn med bildene..det hørtes fryktelig dyrt ut.
Vi måtte betale 250kr ekstra for cdn i tillegg til bildene vi.

Ble litt utydelig , men er ganske fint.[:)] har flere også men får de ikke mindre så orket ikke å laste  inn flere.

Kjempefint bilde!!! [:)][:)][:)] (litt stort og utydelig, men man klarer jo å se fordet)

Utrlolig fint med englevinger, og at dere holdere henne sånn opp! Jeg tenkte også å bruke vinger... men fant aldri noen. [8|] Hvor kjøpte dere deres?

Trodde Fame hadde like priser overalt jeg. Her i byen får du med cden om du kjøper bilder for 5000, men e jo ille dyrt det også da. Men er jo litt hopp fra 5000 til 16000 liksom

Kjempefint bilde!!! [:)][:)][:)] (litt stort og utydelig, men man klarer jo å se fordet)

Utrlolig fint med englevinger, og at dere holdere henne sånn opp! Jeg tenkte også å bruke vinger... men fant aldri noen. [8|] Hvor kjøpte dere deres?

Kremmerhuset! De var kjempe fine! var liskom litt mere ordenlig enn de du kjøper på leketøysbutikker. kosta bare 79 kr også....

ORIGINAL: miss piggy

Det ble fint da, skikkelig søtt[:)] hun er så nydelig atte[:)] 

Takk![:)]

For ett nydelig bilde det var..

FINT BILDE MEN UKLART.
Men om du går inn på paint på dataen og går på fil og åpne, hent bilde og så går du på bilde, og inn på strekk/forskyv. skriv inn der 20 og 20 og så går du på fil igjen og lagre som. så kan d gå på image shach og hente det der, da blir bilde  mindre passe stort...håper d skjønner

ORIGINAL: Siljete

Åååå takk for tips!! Skal jeg jammen sjekke ut!

Kremmerhuset! De var kjempe fine! var liskom litt mere ordenlig enn de du kjøper på leketøysbutikker. kosta bare 79 kr også....

Back
Topp