Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: VenterPrins
Åssen kake er det? Sjokoladekake eller bløtkake? Og lokket er marsipan? Jeg skal også lage dåpskaka selv, rimelig spent på resultatet... Nå er ikke dåpen før i slutten av oktober så har litt tid å øve på [8D] Tenkte jeg skulle ha sjokoladekake med sjokoladesmørkrem og MMF lokk, men vi får se...[;)]
ORIGINAL: kjerstinetta
wow, så flink du er [:)] er virkelig mange flinke kakebakere her inne [:)]
ORIGINAL: rina83
ORIGINAL: VenterPrins
Åssen kake er det? Sjokoladekake eller bløtkake? Og lokket er marsipan? Jeg skal også lage dåpskaka selv, rimelig spent på resultatet... Nå er ikke dåpen før i slutten av oktober så har litt tid å øve på [8D] Tenkte jeg skulle ha sjokoladekake med sjokoladesmørkrem og MMF lokk, men vi får se...[;)]
Det er bløtkake med mmf lokk. Jeg tror jeg går for marsipan istedet på dåpskaka, den ble liksom i overkant søt. he he.. Hadde tenkt på sjokoladekake, men er så mange i familien som er gla i bløtkake så da blir det det denne gangen. [8D]
Bryllupskaka vår var sjokoladekake med smørkrem og mmf lokk, kjempegod (fra bakeri)!! [:)]
Har du laget sånne kaker før? Veldig morro når man får det til. Og ihvertfall når man får så mye skryt her inne. Da føler man seg sikkelig flink! [:D][:D]