Prøvebaking av dåpskake.. *bilder*

rina83

Glad i forumet
Prøvde med på dåpskake forrige dagen, ble ganske fornøyd, så må skryte litt! [8D]

Hadde ikke spiselig lim, så brukte rosa melis. Tenker at det ikke blir det på kaka til dåpen.

WOW [:D]

så flink du er =)=) såg kjempe god ut=)

den ble kjempefin[:D]
ser du har brukt sån glimmer/glittergreier på rosebladene. har du bakt sånne kaker før eller?[:)]

ORIGINAL: linnzzz

så flink du er =)=) såg kjempe god ut=)

sign!![:D]

ORIGINAL: kjerstinetta

wow, så flink du er [:)] er virkelig mange flinke kakebakere her inne [:)]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

ORIGINAL: Malleleo

ser du har brukt sån glimmer/glittergreier på rosebladene. har du bakt sånne kaker før eller?[:)]

Tusen takk! [:)] Nei dette var første gang. Driver å scrapper litt og tenkte at kake kan jo ikke være så mye vanskeligere. hi hi.. [;)] Man ser at det er en amatør som har laget den i forhold til hvordan lokket er, men men, fornøyd med første utkast jeg! [:D]

Tusen takk jenter! [:)] Har aldri lagd sånn kake før, så er koselig at andre syns den var fin også![:D]

ORIGINAL: rina83

ORIGINAL: Malleleo

Tusen takk! [:)] Nei dette var første gang. Driver å scrapper litt og tenkte at kake kan jo ikke være så mye vanskeligere. hi hi.. [;)] Man ser at det er en amatør som har laget den i forhold til hvordan lokket er, men men, fornøyd med første utkast jeg! [:D]

Du er vertfall ingen amatør. Den kaka var jo helt flott![;)]

Fantastisk nydelig!
Har du en smakebit! hahaha[:D][:D]

Så nydelig kake[:)] Skulle ikke tro det var første kaka du lagde! Men jeg må være litt dom å spørre om hvordan du fikk til sommerfuglene og rosa? Har du lagd de også selv?

Det var en utrolig lekker kake[:)] Meg vil også lære å bake sånn kake[8|] Utrolig flink var du[:D]

ORIGINAL: Vibeke_Emilie

for en nyyyyyyyyyydelig kake

Jeg er imponert over alle dere kakebakere altså[;)]

ORIGINAL: MiaOgMamman

Jeg er imponert over alle dere kakebakere altså[;)]

ORIGINAL: småtrollene

Så nydelig kake[:)] Skulle ikke tro det var første kaka du lagde! Men jeg må være litt dom å spørre om hvordan du fikk til sommerfuglene og rosa? Har du lagd de også selv?

Tusen takk! [:)] Sommerfuglene har jeg laget med en kutter (ala pepperkakeform) så det blir jo litt "juks". La de til å tørke inntil ting sånn at de fikk litt fasong. Rosa derimot har jeg laget, og den håper jeg at jeg kan få til litt mer realistisk. Men syns ikke de var sånn allerverst da! [:D][8D]

ORIGINAL: Elissa85

Fantastisk nydelig!
Har du en smakebit! hahaha[:D][:D]

Om den er verdt å kjøre så langt for vet jeg ikke.. hehe.. men du er hjertelig velkommen! Den står i kjøleskapet! [8D]
(mannen syns den var knall go' [;)])

Åssen kake er det? Sjokoladekake eller bløtkake? Og lokket er marsipan? Jeg skal også lage dåpskaka selv, rimelig spent på resultatet... Nå er ikke dåpen før i slutten av oktober så har litt tid å øve på [8D] Tenkte jeg skulle ha sjokoladekake med sjokoladesmørkrem og MMF lokk, men vi får se...[;)]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Back
Topp