Prøve på nr. 3?!

FrøkenSol

Første gang her inne
Novemberlykke 2018
JuniJubel2021
Vi har bestemt oss for å prøve på barn nr. 3, og jeg syns det er litt skummelt å tenke på! Jeg ønsker meg virkelig et barn til, men jeg har det siste året vært en del sliten og hatt en periode hvor jeg var sykemeldt fra jobb pga utbrenthet. Minstefrøkna er snart to år. Jeg er spent på hvordan ting vil ta i vei med en baby Veit ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Men er det noen med 3 barn som kan dele noen erfaringer? Hvordan får dere hverdagen til å gå opp? Ønsker å høre positive og negative sider om det å gå fra to til tre barn
 
Jeg har 5 barn (med samme mann), og prøver på nr.6:) Mine er veldig tette (eldste 7år, minste 1år), men min erfaring er at det var størst endring fra 0 barn til 1, etter det har man liksom gått gjennom det før, og er ofte mer laid back:joyful: -Å nei, vi er ikke medlem av en sekt eller sånt:hilarious:

Jeg skal ikke påstå at et ikke er hektisk, men føler livet kommer ikke an på hvordan du har det, men hvordan du tar det:rolleyes: Altså man får til det man vil få til, og har det mye bedre om man velger å fokusere på det som er bra enn det som er slitsomt etc:)

Og så er det jo sånn at man kan angre på de barna man ikke fikk, men man angrer ikke på de barna man har fått:Heartbigred

Nå skal også sies at mannen min er dagpendler, jeg sliter med ryggen, og vi har lite hjelp fra familie, men det går fint allikevel og jeg elsker flokken vår:happy:
 
Back
Topp