Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Jeg begynner å få skikkelig håpet! Nå håper jeg bare at henvisningen til ul i uke 6 blir innvilget, så kanskje exu utelukkes :bag:

Testene har kommet seg veldig nå, heldigvis ❤️

Har de ikke fått fikset enda? :dead:

Har de ikke fått fikset enda? :dead:
Nei, henvisning ble visst sendt på torsdag (jeg ringte fredag og da kunne sykehuset se at den lå og ventet på å bli vurdert).
Nå ligger den på Helsenorge som vurdert, og hvis jeg ikke misforstår så blir den innvilget og jeg venter på dato, håper jeg har skjønt riktig :) vært en laaaang helg på jobb :hilarious:

Nei, henvisning ble visst sendt på torsdag (jeg ringte fredag og da kunne sykehuset se at den lå og ventet på å bli vurdert).
Nå ligger den på Helsenorge som vurdert, og hvis jeg ikke misforstår så blir den innvilget og jeg venter på dato, håper jeg har skjønt riktig :) vært en laaaang helg på jobb :hilarious:

Men da må du vel få time snart ;)
Er vel sjeldent de sier nei til henvisning for UL?

Men da må du vel få time snart ;)
Er vel sjeldent de sier nei til henvisning for UL?
Bare litt spent på hva vikarlegen skrev i henvisningen, det er vel litt avgjørende :bag:
Slik står det nå, så går ut fra at jeg får innkalling til time ❤️

Vedlegg

• Screenshot_20250630-084515~2.png
    Screenshot_20250630-084515~2.png
    181,2 KB · Visninger: 58
Bare litt spent på hva vikarlegen skrev i henvisningen, det er vel litt avgjørende :bag:
Slik står det nå, så går ut fra at jeg får innkalling til time ❤️
Ser nå ut som de skal ordne, men så er det nå bare når du får time, da..
Kopi av henvisningen ligger ikke på journaler osv?

Etter helga på jobb, så måtte jeg kaste inn håndkle idag ifht tidligvakt imorgen. Igår kveld hadde jeg medisin ansvar på huset alene, hadde 15.000skritt bare ila vakta. Og med uggenhet og vond verking i rygg og bekken, så så jeg meg nødt til å holde meg hjemme fra jobb imorgen :bag: ligget vannrett MYE av dagen idag, og måtte ta paracet fordi det verker såpass :arghh:

Etter helga på jobb, så måtte jeg kaste inn håndkle idag ifht tidligvakt imorgen. Igår kveld hadde jeg medisin ansvar på huset alene, hadde 15.000skritt bare ila vakta. Og med uggenhet og vond verking i rygg og bekken, så så jeg meg nødt til å holde meg hjemme fra jobb imorgen :bag: ligget vannrett MYE av dagen idag, og måtte ta paracet fordi det verker såpass :arghh:

Uff, det er tungt når alt verker!.
Blodprøven på torsdag (15dpo) viste 74, ny imorgen og gruer meg veldig :shy:

74 er nå absolutt innafor på 15dpo, får satse på at det blir høyt og fint tall i morgen!

Nei, for testene økte jo så fint, og de ville jo ha meg inn til tidlig ul da (min gyn). Eneste var da etter jeg begynte å blø og var sikker på at det var over :shy:
Skjønner! Satser på at det går veien denne gangen :Heartred

Blodprøven på torsdag (15dpo) viste 74, ny imorgen og gruer meg veldig :shy:
Kjempe fin blodprøve. Jeg spurte også ChatGPT som sa

En HCG-verdi på 74 ved 15 DPO (dager etter eggløsning) regnes som innenfor normalen for en tidlig graviditet.

Hva betyr det?

• HCG (humant choriongonadotropin) er graviditetshormonet som begynner å stige etter at embryoet fester seg i livmoren.
  • Ved 15 DPO varierer HCG veldig fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap
  • En verdi på 74 er ikke for lav — den er godt innenfor normalområdet.
Normal HCG-område ved ca. 15 DPO:

DPO
Laveste normale
Gjennomsnitt
Øverste normale
1517136429
(kilde: Betabase.info)

Viktigere enn ett tall:

Det viktigste er hvordan HCG stiger. Det bør dobles omtrent hver 48–72 timer i starten av svangerskapet.

Syntes også testene dine har økt kjempe fint! Det her kommer til å gå helle veien til Mars :love017

Kjempe fin blodprøve. Jeg spurte også ChatGPT som sa

En HCG-verdi på 74 ved 15 DPO (dager etter eggløsning) regnes som innenfor normalen for en tidlig graviditet.

Hva betyr det?

• HCG (humant choriongonadotropin) er graviditetshormonet som begynner å stige etter at embryoet fester seg i livmoren.
  • Ved 15 DPO varierer HCG veldig fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap
  • En verdi på 74 er ikke for lav — den er godt innenfor normalområdet.
Normal HCG-område ved ca. 15 DPO:

DPO
Laveste normale
Gjennomsnitt
Øverste normale
1517136429
(kilde: Betabase.info)

Viktigere enn ett tall:

Det viktigste er hvordan HCG stiger. Det bør dobles omtrent hver 48–72 timer i starten av svangerskapet.

Syntes også testene dine har økt kjempe fint! Det her kommer til å gå helle veien til Mars :love017
Jeg håper det :bag: ❤️

Det er nesten så testene snart ikke kan bli sterkere ❤️ tom for makesure tidlig, og avsluttet bra!

Vedlegg

• InCollage_20250630_210025482.jpg
    InCollage_20250630_210025482.jpg
    709,7 KB · Visninger: 73
  • InCollage_20250630_205806377.jpg
    InCollage_20250630_205806377.jpg
    836,3 KB · Visninger: 70
  • InCollage_20250630_205718847.jpg
    InCollage_20250630_205718847.jpg
    882,1 KB · Visninger: 74
Det er nesten så testene snart ikke kan bli sterkere ❤️ tom for makesure tidlig, og avsluttet bra!

Sterke og fiiiiine tester- nydelig økning :love017 :dance011 :dance008 :happy093.

Back
Topp