Prøve på desemberbarn?

Om du har eggløsning 31 mars blir termin 25 desember tror jeg? Hvertfall ifølge denne kalkulatoren :scratch https://klinikkspiren.no/terminkalkulator Føler det er mer riktig å bruke terminkalkulator basert på eggløsning enn mensen, for om jeg skulle gått etter terminkalkulator for siste mens, hadde jo det blitt helt feil da jeg har lange sykluser:laughing021❤️
Jeg vet, vet ikke hvorfor den ene terminkalkulatoren viste januar. Vi kjører uansett på. Hadde opprinnelig termin 19/9, og den ble lagd på julaften.. Kanskje det nå heller blir baby lagd på påskeaften med termin på julaften :D

Eg tenkte at det var heilt uaktuelt å prøve på desemberbaby. Men alderen tatt i betraktning, aldersforskjell på barna og mannens turnusjobb tatt i betraktning. Velger eg å gi etter for mannens ønske om å starte med påskeegget. Vel vitande om at termin kan bli tett opp i jul og med overtid og det hele kan det bli romjulsbaby. Barnet er ønsket og resten det ordner seg.

Vi har barn i april og mai fra før. Så blir spennende å se om vi rekker 2024 barn eller om det blir i 2025. Da er februar første mulige termin etter desember.

Jeg har satset på med letrozol. Enten blir det barn eller ikke.
Går det så blir det termin 17 desember. Ja det er jul og alt styr. Men barnet er så ønsket. Og vi har jo et desember barn allerede. Og vi har et mars barn. Man kan ikke velge alt i livet. Jeg va gravid i fjor. Men ungen ble funnet død i uke 16. Da skulle termin vært januar. Og som jeg gleda meg. Plutselig va eventyr over. Og savnet slutta ikke. Jeg hadde gleda meg til permisjon.

Hei, I dag tok eg en test pga veldig kvalme de siste dagene. Har hatt mens for 11/2 uke siden og pmsen har gått bort når d gjeld vonde pupper osv,men ble litt tuppa når eg tok den og en viste en svak rosa strek ganske fort,det rosa vises så vidt og får det ikke frem på kamera, rok en til test som var blank,men den også skimtet eg strek på etter en stund...noen som har hatt erfaring av den gode sorten av dette?

Vedlegg

• 20240325_181906.jpg
    20240325_181906.jpg
    412 KB · Visninger: 60
  • 20240325_181828.jpg
    20240325_181828.jpg
    383,9 KB · Visninger: 61
Back
Topp