prøve kjole

Lois Lane

Forumet er livet
På onsdag skal jeg og forloveren min prøve kjole. Eller jeg skal prøve da...[8D] mamma skulle kanskje være med også, men måtte kanskje jobbe. Har bestilt time hos to brudebutikker, så dette blir spennende. Håper jeg finner drømmekjolen min med en gang, så slipper jeg å lete flere ganger. Er ikke så lenge igjen heller, så jeg må jo bare få dampen opp. Sambo har heller ikke funnet klær (har ikke lett heller[8D])

var dere med når mannen skulle finne seg klær? Ikke det at jeg ikke stoler på han, men jeg ser for meg hva hanskal gå i, så jeg må jo bare blande meg....[;)]

*kremt* her må eg nok DRA han med meg i butikken. han er ikkje nåkke fan av shopping[8|][:D]

Veeeeel han liker å shoppe, men ikke sånne klær. Problemet er at han skal være på båten hele april, så jeg vil at han skal ordne det før han reiser ut. blir sikkert hjemme en uke til, så jeg får bare dra han med meg. Ser de har tilbud på Belle Amiè på Sotra, så tenkte meg opp der. Hadde salg både til brud og brudgom[:D]

ja jeg var med når han skulle finne seg klær, men det var for det at han ville at jeg skulle være med. hadde nok blitt med uansett men[:D][:D]
lykke til med kjole prøvingen da.
jeg kjøpte den første jeg prøvde[:D] men jeg hadde sett på den lenge, over 1 år.

Lykke til med prøving.
Ja, jeg var med da sambo fant antrekk. Det var mer eller mindre jeg som bestemte hva han skulle ha på seg. Han ville egentlig ha på seg smoking, men fikk han heldigvis over på sjakett. Han likte det jo da, da han prøvde. Men sko og mansjettknapper må han ut og kjøpe og det kan han få lov å gjøre med sin mor.. hihi

Back
Topp