Prøvde dere lenge før dere fikk positiv graviditetstest?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Dette var vår 4 pp ;) Tok ut hormonspiral i august :smug:

skulle starte på pp.7 nå i Januar, etter pause i desember. Men det klaffa visst best når vi prøvde minst :happy:

Ble gravid i 1 pp, men hadde en SA i uke 7. Så ble gravid igjen nå 1 pp etter SA. Ventet en vanlig menstruasjon også satte vi i gang :)

Klaffet på 6. pp. Hadde nok en veldig tidlig abort en av gangene. Gikk på overtid med mens, men testet ikke. Følte meg syyykt gravid, men så kom tante rød. Testet aldri, men er nesten helt sikker på at jeg var gravid.

Sluttet med pillen 3 januar og fant ut at jeg var gravid 4 januar...Vi har prøvd nesten i ett år, vært noen nedturer på veien, men klarte det til slutt.... Krysser alt for at den blir :love017

Tok ut hormonspiral i april-15. Første positiv test var i slutten av juni.. men etter 3 sa virker d som om at spiren sitter:) hadde egentli planer om å vente litt før vi prøvde igjen etter siste sa.. hihi..

3 pp etter uttak av hormonspiral ☺

Har prøvd siden oktober, men kun hatt en mens på den tiden.

Ble gravid på pp4, mistet og ble gravid igjen nå i pp5 :)

Første barn satt på pp 1❤️ denne gangen har vi prøvd siden mars. Hadde en tidlig sa i november, så jeg greier ikke slippe jubelen løs riktig enda ..

Hva menes med PP? Jeg sluttet på p-piller i sommer, men vi var ikke helt klare til å prøve skikkelig så har brukt kondom siden. Vi tenkte vel egentlig at vi skulle begynne å prøve etter jul, men så var vi uforsiktig en gang og pop så skjedde det. Nå i ettertid er jeg veldig fornøyd med at det skjedde før vi planla, selv om det var sinnsykt vanskelig å holde det skjult i julen. Svigerfamilien har store mistanker tror jeg, men ingen spurte direkte heldigvis.

Slutten på prevensjon i august, prøvde hver mnd uten hell.. I desember var adventskalenderen byttet ut med eggløsningstester og det gav resultat med engang :D Føler meg så priviligert som har mulighet til å være gravid :)

Slutta på p-pille i juli, men begynte vel ikkje skikkelig før i september. Innsåg òg at offshore-rotasjonen hans ikkje alltid var like passande, men det gjekk til slutt :)

Back
Topp