prøvd proactiv?

Lodviss

Elsker forumet
Noen som har prøvd proactiv? Positive eller negative erfaringer?
Eller noen som har annet å anbefale?

Nå bruker jeg clearasin, eller hva det heter (?).
Og bruker acnicylkrem etterpå. Foreløpig går det egentlig greit, men jeg stoler ikke helt på at det fortsetter. Det ble helt forferdelig sist jeg gikk gravid, og nå skal jeg gifte meg i juni. Vil ikke være helt kjøttkake i ansiktet da!

Ingen av delene funker i lengden! Det tørker ut kvisene dine og huden din, da vil huden begynne å produsere mer talg og pang enda mere kviser! Gå til hudpleier og få skikkelig produkter, akne er ikke noe som produkter fra apoteket fikser. Jeg bruker obagi nu derm og er kjempe fornøyd. Det er dyre produkter, men de er utrolig drøye i bruk, så det koster ikke noe mer for meg å bruke disse enn det gjør å bruke f.eks md formulations kjøpt på nett.

Ved forrige graviditet gikk jeg til hudpleier annenhver uke, og brukte samme produktene hjemme som de brukte der. Men syns ikke det hjalp særlig. Det var liksom så mildt følte eg og tok ikke bort kvisene som var kommet, og syns også det kom mange nye. Kan kanskje ikke så mye å gjøre med det under en graviditet? 

Det er jo hormonelle kviser som regel om du er gravid, men det kan hjelpe med gode produkter alikevel. Ville hvertfall ikke brukt noe som kan gjøre huden verre. Jeg sleit også med veldig uren hud da jeg var gravid, jeg tok litt sol og det hjalp endel. Hvis du har litt farge så er det jo også lettere å skjule eventuelle kviser på bryllupsdagen. Jeg ville kjøpt noen gode produkter, ikke md formulations eller noe annet som kan få deg til å bli verre før du blir bedre. Kjøp noen milde produkter og ta litt sol  innimellom, rett før bryllupet kan du droppe sminken en uke så får du hvertfall ikke noen ekstra urenheter pga den.

Mannen prøvde den serien, ingen effekt i det hele tatt. Og da mener jeg ingen effekt. Han fulgte alt til punkt og prikke, tok til og med masken. 

Mitt tips er hudpleier! Når du bruker clearasil ødelegger du jo huden. 

Back
Topp