Prøvd å få ett bestemt kjønn?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har dere det?
Finnes jo diverse kjerringråd for å lage gutter å jenter :)
Har dere fulgt noen av de ?
Her har vi en av hver fra før så har ikke prøvd noen av de teknikkene som finnes men er jo klart spennende å se om det får an :)

Har veldig lyst på en jente pga har en fra før - men har like mye lyst på en gutt, for det har vi IKKE fra før!

Blir visst vinn-vinn dette!

Tenkte ikke over det i det hele tatt, å i det hele tatt bli gravid var vanskelig nok :)

De sier vel at om man treffer rett på EL så er sjansen større for gutt (raskere svømmere) men hvis man bommer litt på EL så øker sjansen for jente (lever lengre)

I såfall blir det kanskje en gutt? Ikke meg imot, men dette står heldigvis utenfor min kontroll!!

De sier vel at om man treffer rett på EL så er sjansen større for gutt (raskere svømmere) men hvis man bommer litt på EL så øker sjansen for jente (lever lengre)

I såfall blir det kanskje en gutt? Ikke meg imot, men dette står heldigvis utenfor min kontroll!!
Ja å så er det enkelte stillinger som øker sjangrene sier de :)
Jeg er usikker på min El. Men vi humor hver dag så vill tro sjangrene er likestor for begge deler :p uansett blir vi evig glade :D

Vi har ikke prøvd på noe spesielt kjønn. Har en jente fra før, og om det er gutt eller jente spiller ingen rolle for meg :)

Hvis det stemmer så bør dette være jente! Trodde jeg styrte godt unna el, men den gang ei :)

Vi har to gutter og ønsker oss ei jente :) Blir selvsagt glad for en gutt til, om det blir det, men det hadde vært fint å få oppleve å være forelder til begge kjønn.

Jeg har også hørt noen si at for å få jente bør en ha sex 3-6 dager før eggløsning eller på selve eggløsningsdagen. Uansett; dersom det er noen forskjell på sjansene, er det nok mer 40/60, ikke 90/10, så uansett kan det bli begge kjønn. En vet jo heller aldri akkurat når en har eggløsning med mindre en tar ultralyd, så det er vanskelig å beregne akkurat hva som for eksempel er to dager før eggløsning. Jeg støtter meg til forskning, og tror ikke det er noe poeng å prøve på et bestemt kjønn.

Back
Topp