Pp5 og usikker på tegn

VenterPåPluss

Flørter med forumet
Jeg trenger hjelp til å tolke dette! Jeg og samboer begynte å prøve nå i våres for våres første. Er relativt ny i dette, og har definitivt lært meg ganske mye om egen syklus, og eggløsningstester. Bruker eggløsningstest og kjenner syklusen min ganske godt nå, og tenkte at nå (som de forrige gangene) at det skal klaffe nå! I følge eggløsningstestingen og kroppens signaler, hadde jeg eggløsning på fredag (bruker Premom appen til å lese tester, og bruker også stardust og Flo). Det jeg stusser på nå, er at jeg i går kveld hadde litt utflod med rosa farge i. Nå i ettermiddag har jeg også hatt brunt utflod, og litt blod på papiret etter at jeg har vært på do. Har fortsatt og tatt eggløsningstest etter toppen, men streken har ikke blitt sterkere etter at jeg fikk det før helga. Noen som har hatt samme opplevelse med å ha blod så kort etter eggløsning? Vet ikke helt hva det er, og har heller aldri erfart å ha det så nærme etter eggløsning heller. Var derimot litt småkvalm i dag, men det kan også være andre ting. Setter pris på hjelp!!

Velkommen hit!
Det du beskriver kan være blødning pga EL eller festeblødning (minst sannsynlighet pga så kort tid siden EL :happy:
Lykke til med prøvingen, og gjerne meld deg inn i en av ikm-trådene som passer med hvilken uke du har ikm. Der kan du få masse gode tips og svar :D

Tenker også festeblødning eller bare en hormonell blødning. Min erfaring er at det kan skje mye rart mellom EL og IKM, og at svaret uansett ikke kommer før rundt ikm. Veldig frustrerende :rolleyes:

Back
Topp