PP1

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Nå er jeg inne prøveperiode en. Og om vi er utrolig heldige, og det klaffer på første forsøk blir det en liten marsboer. Er jo en måned til eventuell test viser resultatet - men er så spennende!

Flere som er ferske prøvere?
Flere som har IKM rundt 24.juni++? emoticon  (ikke at jeg vet når min er siden jeg ikke er sikker på syklusen min emoticon )
 
Vi er i 2 pp:-) Håper det klaffer denne gangen! Har IKM den 20 juni, så klaffer det denne gangen har vi termin 1 mars;-)
Masse lykke til med 1. prøveperiode. Vi får krysse fingre og tær;-)
 
blir vår andre ordentlige prøveperiode nå! håper på marsboer ^^
er ikke 100% sikker på når ikm er, men er på dag 3 nå :)

forrige mnd hadde jeg veldig kort lutealfase, så hååååper det var et engangstilfelle emoticon

masse lykke til :)
 
Hei! Så spennende. Jeg fikk besøk av TR i går, så da får vi starte på pp2 etter hvert ;) Klaffer det nå neste gang, blir det en liten mars eller tidlig april baby :) Uansett håper jeg jo på at det blir mars :) Før jo bedre :D Dette er jo så spennende, men merker at ting tar tid :) Det er vel bare å smøre seg med god tålmodighet.
 
Ser vi er flere i samme båt. Spennende uker framfor oss. Og vi må vel bare være tålmodige.

Jeg vurderer å gå til innkjøp av graviditetstester, bare for å være klar. For er helt sikker på at prøvelysten kommer :p Men bør kanskje vente til jeg virkelig mistenker noe. 

Lykke, lykke til. :) Og hold gjerne meg/oss oppdatert - det korter ned ventetiden.
 
Ja, det er veldig koselig å høre deres erfaringer og opplevelser :) Har allerede kjøpt inn en del g- tester og el- tester på nettet. Fikk dem to dager etter bestilling og er veldig mye billigere enn det man kjøper på apotek. Gleder meg til å starte testinga :)
 
Ja, det er veldig koselig å høre deres erfaringer og opplevelser :) Har allerede kjøpt inn en del g- tester og el- tester på nettet. Fikk dem to dager etter bestilling og er veldig mye billigere enn det man kjøper på apotek. Gleder meg til å starte testinga :)
 
Hei :) Dette blir andre pp for oss. Vil veeeldig gjerne ha en marsbaby neste år, så håper jeg havner her :)
 
Da slenger jeg meg med her, og håper virkelig det klaffer denne gangen. Vi prøvde på februar-baby, men perioden kom to uker forsinket nå, så kanskje det var en spire der eller kanskje ikke. ;) Uansett så denne gangen skal spira våres klamre seg fast. Masse lykke til til dere alle andre å. :)
 
Vi skal til på vår 6 PP nå, og jeg krysser alt for at spiren sitter denne mnd. Syns vi har prøvd lenge nok nå ;-P Lykke til med prøving fremover :)
 
Nå har vi gått til innkjøp av graviditetstester. :p Spent ja.. Siden jeg ikke kjenner syklusen min så vet jeg ikke når jeg venter ikm - så sikkert like greit å kunne teste når det har gått ca en mnd siden sist tr. Så sparer man litt penger på å kjøpe på nett. Jeg kjøpte fire strimler og en digital med ukeindikator.

Har dere testene klare?! 
 
Her er vi også inne i andre PP, noe ustabil syklus, men forventer å kunne starte testing om ca 2 uker... utålmodig spenning ;) Testene ligger klare og ønsket er SÅ stort!! Lykke til med din første PP, og lykke til alle dere andre også. Måtte spiren sitte snart!!:)
 
Jeg har en hel haug med strimler, og en stav(heter det det?) i skapet. Er vel ca 2 uker til jeg kan starte testingen jeg også:) Iik, grugleder meg:p
 


Ambu skrev:
Vi er i 2 pp:-) Håper det klaffer denne gangen! Har IKM den 20 juni, så klaffer det denne gangen har vi termin 1 mars;-)
Masse lykke til med 1. prøveperiode. Vi får krysse fingre og tær;-)


Samme her :) Håper på klaff denne måneden!
 
Etter nøyaktig 1 års prøving fikk jeg i dag positiv test, men kjenner at jeg ikke helt klarer glede meg, for det er jo fortsatt så utrolig mange skjær i sjøen.... Vi har i løpet av det året vi har vært prøvere hatt 1 MA i uke 15+5 og 3 SA før uke 8.... Så kjenner det at dette blir noen spennende uker....
 
Back
Topp